וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת תיפגש עם לוי בתום מאבק האליפות

16.2.2014 / 15:00

בתום ההכרעה, למאמן יוצעו אלטרנטיבות לחוזים לשנה ושנתיים. זינו יחתום בקרוב ל-5 שנים. לוי: "יש לנו יתרון במאבק על אירופה"

שבוע מעניין עבר על הפועל באר שבע. תחילה הפסידה סגנית המוליכה לאלופה מכבי תל אביב במשחק העונה 3:1, כאשר לאחר המשחק עלו טענות מצד הדרומיים לגבי השיפוט. לאחר מכן, באמצע השבוע, גברה הקבוצה של אלישע לוי 0:2 נינוח על הפועל כפר סבא בשמינית גמר גביע המדינה. מחר (שני), תפגוש באר שבע במשחק המרכזי, שינעל את המחזור ה-22, את בני סכנין למשחק חשוב עבור שתי הקבוצות, כאשר האורחים, שמאבדים גובה במאבקי הצמרת, רוצים גם לנקום על ה-4:0 המהדהד שספגו בביתם מבאר שבע בסיבוב הקודם.

הבעלים הפועל באר שבע, אלונה ברקת, תיפגש עם אלישע לוי לגבי המשך כהונתו בעונה הבאה מיד בתום מאבק האליפות, כך הוחלט במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון שוקלים למנות את לוי ליותר מעונה אחת, על מנת שיוכל להכין תכנית לטווח ארוך יותר. יחד עם זאת, במועדון לא פוסלים כרגע את האפשרות למנות את המאמן לעונה אחת, "כפי שעשה במכבי חיפה", כהגדרת גורמים במערכת.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יבטיח את עתידו בבאר שבע? אלישע לוי/קובי אליהו

תכנית העבודה של לוי לעונה הבאה תהיה שונה לגמרי, משום שהיא תכיל גם מאבקים בזירה האירופית. באר שבע צפויה להבטיח בקרוב רשמית את העפלתה לליגה האירופית. לזכות לוי עומדת ההחלטה של המועדון להחתים שחקנים בכירים כמו אליניב ברדה ומאור בוזגלו לטווח ארוך. למעשה, כל השחקנים הבכירים חתומים לעונה הבאה, כששלושה מהם – דובב גבאי, לוטם זינו וסיראז' נאסר יסיימו חוזים בקיץ 2015 ובהתאם לכך צפויים לחתום עוד במהלך העונה הנוכחית על הארכת החוזה שלהם. עם זינו כבר הוחלפו טיוטות חוזה ונציגו אדם קידן ידון בקרוב עם באר שבע בפרטים האחרונים במטרה להחתימו על חוזה חדש לארבע וחצי שנים, שלוש שנים מעבר לחוזה הנוכחי שלו המסתיים בקיץ הבא.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, ויליאם סוארס, שכבר הודיע לראשי המועדון שיעזוב בקיץ (חוזהו מסתיים בינואר 2015), קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש ומשודרג עד קיץ 2016. ההצעה הזאת גרמה לבלם-קשר הברזילאי לחשוב שוב על עתידו, כשלהנהלת הקבוצה הוא הבהיר שאם יישאר בישראל, הוא ישחק רק בהפועל באר שבע. אם יישאר, סוארס שחגג לפני מספר ימים יום הולדת 29, ירוויח כ-170 אלף דולר - כעשרה אחוזים יותר מחוזהו הנוכחי (155 אלף). "אנחנו רוצים את ויליאם איתנו ומקווים שהוא יסכים להצעה החדשה", אמרו במועדון. מי שלא מחזיק באופציה לעונה הבאה הוא הקשר הבלגי דויד הובר, שגנט סירבה למכור אותו בטענה שרכשה אותו בקיץ מגנק תמורת סכום גבוה יחסית, 700 אלף יורו.

עומר ורד שחקן בני יהודה מול וויליאם סוארס הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע ממתינים להחלטה שלו. סוארס, מימין/ברני ארדוב

לקראת המשחק, אלישע לוי אמר: "זה קרב על אירופה. גם סכנין וגם הפועל תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה מנהלות איתנו מאבק על הכרטיס. כמובן שיש לנו יתרון מסוים, אבל צריך להיות מאוד זהיר ועם היד על הדופק כדי לא לאבד את היתרון הזה".

לוי נשאל על ה-0:4 על סכנין בחוץ בסיבוב הראשון: "קל מאוד, אפשר להגיד בדיעבד. קשה בסכנין, הרבה קבוצות הפסידו שם. סכנין הוכיחה השנה שהיא כל הזמן משתדרגת והם גם הביאו שחקנים. היה לנו שבוע לא קל, מכבי תל אביב ואחר כך בגביע, משוכה מנטלית קשה מאוד. לשמחתי עברנו מהר מהמשחק של מכבי למצב בו עברנו את כפר סבא ואני מקווה שגם מול סכנין נדע לעשות את זה. המשחקים יהפכו עכשיו ליותר טקטיים ואנחנו צריכים לדעת להגיב בתוך המשחק ולהיות ערים למה שקורה וזה מה שאנחנו עושים הכי טוב השנה".

המאמן הוסיף: "כשאתה נאבק בשתי חזיתות יש לך יותר סיכויים לקחת משהו. אנחנו במצב מצוין בליגה וגם בגביע. ברור שגם בית"ר וקרית שמונה יגידו אותו דבר, אבל בגביע זה מאמץ מרוכז. נקווה להגרלה טובה, עד היום היו לנו הגרלות נוחות".

על מכבי תל אביב אמר: "אני מפרגן, הם עושים דברים שלא ייאמנו, אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. זה לא מוריד טיפה ממה שאנחנו עושים, גם לנו יש דברים מדהימים ואחוזי הצלחה מאוד גבוהים".

אליניב ברדה אמר לקראת המשחק: "היה לנו יתרון, כי משחק הגביע עזר לחזור לתלם מהר ולשכוח מה שהיה עם מכבי. כל עוד הקבוצה משחקת כמו שהיא משחקת ואחוזי ההצלחה כאלה טובים ואני נהנה, אין לי בעיה לא להבקיע עד סוף העונה ולסיים עם איזה תואר. נכבד את סכנין, אבל גם לנו יש מטרות ואנחנו רוצים מיקום כמה שיותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully