וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ברק בכר סיכם לעונה נוספת

המאמן, שנכנס לתפקיד לפני כשנה וחצי, ימשיך על הקווים: "שמח מאוד על ההערכה שניתנה לי. יש לנו עדיין מטרות העונה"

one

רגע אחרי שניצחה 0:2 בחוץ את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-22 וטיפסה, לפחות זמנית, אל המקום השלישי בטבלה, עירוני קרית שמונה הודיעה הערב (שבת) כי המאמן ברק בכר ימשיך להדריך את הקבוצה גם בעונה הבאה, לאחר שהוא הגיע לסיכום עם הקבוצה הצפונית על המשך העסקתו.

בכר אמר: "אני שמח מאוד על ההערכה שניתנה לי ומאושר להמשיך במועדון שכל כך יקר לליבי. יש לנו עדיין מטרות העונה, בליגה ובגביע וכרגע אני מתרכז רק בזה. כמובן שהעובדה שאמשיך כאן גם בעונה הבאה מוסיפה לא מעט".

בכר התמנה למאמן קרית שמונה באוקטובר 2012, מיד לאחר שגילי לנדאו, שהחליף את רן בן שמעון בתום עונת האליפות ההיסטורית, עזב את המועדון בשל חילוקי דעות עם הבעלים איזי שרצקי. תחת בכר, קרית שמונה סיימה את העונה שעברה במקום החמישי בטבלה, עם 53 נקודות במאזנה. בנוסף, הקבוצה הגיע לגמר גביע המדינה, אבל הפסידה בתום דו קרב פנדלים להפועל רמת גן, שירדה ליגה בתום העונה.

העונה כאמור, הקריה במקום השלישי עם 36 נקודות מתוך 22 משחקים. היא גם הקבוצה היחידה שניצחה העונה את מכבי תל אביב והפועל באר שבע, כאשר כל אחת משתי המוליכות הנחילה ליריבתה את ההפסד השני.




עמאשה כבש, 0:2 לקרית שמונה על רעננה

ויאם עמאשה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
נכנס לעניינים בקרית שמונה. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

על הניצחון מול רעננה אמר בכר: "לא היה משחק טוב שלנו היום אבל כשמנצחים לא צריך להתנצל. כשהיו משחקים העונה שהיינו ממש טובים כמו מול הפועל באר שבע החמצנו הרבה ולא ניצחנו. כל עוד מנצחים הכל בסדר אבל יש עוד על מה לעבוד. צריך לזכור שזה משחק שלישי שלנו תוך 7 ימים, ניצחנו פעמיים את הפועל חיפה, והיום את רעננה, זה הישג יפה מאד לחברה- 3 ניצחונות תוך 7 ימים ואני ממש גאה בהם. גם משחקים פחות טובים צריך לדעת לנצח".

כר התייחס למטרות של הקבוצה להמשך העונה: "המטרה הראשונה הייתה פליאוף עליון, עשינו צעד חשוב ואנחנו 6 נקודות מאשדוד וכמעט וודאי אנחנו בפלייאוף העליון. אמרתי לשחקנים שאם ננצח היום אנחנו נבטיח את מקומנו. ברגע שנבטיח סופית את הפלייאוף העליון אנחנו נסתכל קדימה ואין שום סיבה שלא נסתכל קדימה. יש קבוצות לא יותר טובות מאיתנו שם ויש גם עוד את הגביע- יש לנו את כל המטרות עוד לפנינו".

על עמאשה: "זה שחקן שגדל במועדון והוא חזר מאד רעב. הוא עובד כמו מטורף באימונים, וצריך להרגיע אותו קצת כי הוא לא הגיע בכושר. גם עכשיו אני אמשיך להיות חכם איתו כי הוא צריך לקבל את הרבע שעה או 20 דקות במשחקים הראשונים. זה לא חוכמה להעמיס עליו כי אנחנו צריכים לשמור אותו להמשך המאבקים, הוא שחקן שיעזור לנו עוד הרבה השנה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
12 מחזורים ללא ניצחון. קורצקי/קובי אליהו

בצד השני, אחרי פתיחת עונה טובה מאוד בהפועל רעננה ממשיכים לשקוע. הקבוצה של מנחם קורצקי כבר 12 מחזורי ליגה ללא ניצחון והתחתית מתקרבת עליה בצעדי ענק. "שם המשחק זה ניצול מצבים ולא ניצלנו היום מצבים", כך אמר בסיום קורצקי, "אנחנו לא מנצלים כבר כמה שבועות מצבים, זה נשמע כמו תירוץ אבל אנחנו מגיעים מול השער ופשוט לא מבקיעים. ניצול מצבים זה עניין שמשלמים עליו הרבה כסף לשחקנים ואצלנו כנראה יש בעיה, אנחנו ננסה לשפר את זה ואני מאמין שגם נצליח".

המאמן התייחס למאבקי התחתית שמצפים לקבוצתו: "כשאגרנו נקודות בתחילת השנה לא האמנתי שנגיע למצב כזה, אנחנו 12 משחקים בלי ניצחון. אנחנו עובדים על זה קשה באימונים ואין לי טענות לשחקנים שעושים את המקסימום ונותנים הכל על המגרש. אנחנו מגיעים למצבים וזה מעודד אותי, מקווה ששבוע הבא נצליח גם להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully