וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' ישראל בניל פרייד: צוברי מוביל בסוף היום הראשון

14.2.2014 / 20:07

ניצל את הרוחות החלשות, ופתח יתרון על פני נמרוד משיח המדורג שלישי. אליפות ישראל בלייזר: עוז אדם ואורן יעקב מוליכים

אליפות ישראל בשיט. איגוד השיט,
אילת אפורה וחורפית חיכתה לגולשים/איגוד השיט

רוח חלשה קיבלה את פני הגולשים היום (שישי) במהלך שיוטי הפתיחה של אליפות ישראל בדגם ה-RSX האולימפי (ניל פרייד) הנערכים באילת. סגן אלוף אירופה שחר צוברי מהמרכז לחינוך וספורט ימי באילת פתח עם שני ניצחונות, ואחרי שסיים במקום השני בשיוט השלישי הוא התמקם בראש הדירוג עם 4 נקודות חובה. נמרוד משיח מהפועל עמק חפר, שאינו חש בטוב, התקשה עם הרוחות ולפני שזכה בשיוט השלישי הוא הסתפק בשני השיוטים הראשונים במקומות 9 ו-7 והוא מדורג רק במקום הרביעי הכללי עם 17 נקודות. מי שניצל את המעידות של משיח הוא חברו לאגודה, אמיר גלילי שמדורג שני עם 10 נקודות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתיחה ברגל ימין. צוברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפתעה הגדולה יותר הגיעה מתחרות הנשים. אלופת ישראל המכהנת ומדליסטית הארד מאליפות העולם, מעין דוידוביץ' מהפועל תלאביב, סיימה את השיוט הראשון במקום השלישי וניצחה בשני השיוטים הבאים, אולם גילתה כי נפסלה בשיוט השלישי בגלל זינוק מוקדם, והיא מדורגת רק חמישית עם 14 נקודות. הדר הלר, אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם לנערות שגולשת ב"מגרשה הביתי" ניצחה בשיוט הראשון וסיימה שנייה בשני, ולמרות מקום חמישי בלבד בשלישי היא מובילה את דירוג הנשים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
השייטת הישראלית אורן יעקב. איגוד השיט,
מוליכה בבטחה. אורן יעקב/איגוד השיט

ביומה השני של אליפות ישראל בבלייזר רדיאל נשים באשדוד, אורן יעקב משדות-ים מובילה בבטחה עם 7 נקודות, ופתחה פער משמעותי של 7 נקודות מטטיאנה דרוזדובסקייה הבלארוסית, המדורגת שנייה בעולם. זאת אחרי שני ניצחונות משלושת שיוטי היום.

שני ניצחונות של עוז אדם ממכבי זבולון אשדוד בין הגברים בדגם הלייזר ומקום שלישי בשיוט השני היום, קידמו אותו להובלה עם 9 נקודות לפני עומר צחר משייט חיפה שהוביל אתמול, ירד למקום השני עם 11 נקודות, כאשר המאבק שלו מול אדם על התואר פתוח לחלוטין. במקום השלישי עם 20 נקודות מדורג השייט השני לבית משפחת יעקב – שחר. מחר (שבת) תגיעה לסיומה אליפות ישראל בלייזר ובלייזר רדיאל באשדוד, ואילו באילת הגולשים והגולשות ייצאו לים לשלושה שיוטים נוספים ביומה השני והלפני אחרון של האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully