וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טיוס צפוי להיות כשיר לצסק"א מוסקבה

14.2.2014 / 15:36

הפורוורד-סנטר עבר בביה"ח בדיקה ששללה פגיעה בסחוס. שון ג'יימס עבר ניתוח בגבו, דווין סמית' שוב סובל מכאבים בברכיים

ברני ארדוב

סנטר מכבי תל אביב, שון ג'יימס, נותח הבוקר בגבו בבית החולים איכילוב. מהקבוצה נמסר ש"הניתוח עבר בהצלחה". ג'יימס ישתחרר מחר ויחל תהליך שיקומי שצפוי להימשך מספר חודשים. בעוד כחודש ניתן יהיה להעריך את משך תקופת ההחלמה, אבל ההערכות מדברות על היעדרות בת שלושה-ארבעה חודשים. ג'יימס סובל מפריצת דיסק בשתי חוליות בגבו. הסנטר האמריקאי שהתייעץ עם רופאים בארץ ובארה"ב, רצה להימנע מניתוח בתחילה, אבל החליט סופית בשבוע שעבר לעבור את הניתוח.

לגבי אלכס טיוס שנפצע במשחק נדגד באיירן מינכן אתמול, הוציאו מכבי הודעה בה עדכנו כי הוא "עבר בלילה בדיקת MRI בבית החולים איכילוב. תוצאות הבדיקה שוללות פגיעה בסחוס. הוא יטופל בתרופות ופיזיותרפיה וצפוי לשוב לפעילות בתוך מספר ימים". השחקן בספק למשחק הליגה הקרוב מול הפועל אילת, אבל צפוי לשחק מול צסק"א מוסקבה.

אם לא מספיקות הפציעות האלו, עתה צצה בעיה חדשה- ישנה. בקבוצה קיימת דאגה רבה ממצב ברכיו של דווין סמית' , ששוב סובל בשבועות האחרונים מכאבים. בתחילת העונה סמית' החמיץ לא מעט משחקים בגלל אותה פציעה . הצוות הרפואי שוקל להמליץ שהפורוורד שוב יקבל מנוחה לתקופה מסוימת כדי לתת לו זמן להתאושש. שחקני מכבי תל אביב ביקרו היום את הקפטן הפצוע שון ג'יימס בבית החולים איכילוב, בו הוא מתאושש מהניתוח שעבר בגבו.

שחקני מכבי תל אביב מבקרים את שון ג'יימס המתאושש באיכילוב מניתוח שעבר בגב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב מבקרים את שון ג'יימס/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully