וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אנטבי: "יהיה מאבק ארוך וקשה על אירופה"

אנטבי והפועל ת"א מתכוננים לבני יהודה בשבת: "יש להם שחקנים מאוד מוכשרים". מתיחות בין האדומים לרועי גורדנה

one

נראה שבהפועל תל אביב לא יהיה שבוע רגוע העונה. היום התברר שקשר הקבוצה, רועי גורדנה, המריא לבלגיה ועבר ניתוח אצל פרופסור מרטנס ללא אישור המועדון ושהוא דורש מהקבוצה לממן את העלויות, 50 אלף שקלים. גורדנה פצוע מזה כחודשיים במפשעה והוא טופל לפני כן בישראל. במועדון טוענים שההחלטה שלו לצאת לבלגיה נעשתה על דעת עצמו.

הויכוח בין המועדון לשחקן הוא על סכום ההשתתפות בעלות הניתוח. בעוד שבהפועל מוכנים להשתתף בחלק מ-50 אלף השקלים, הקשר דורש את כל הסכום. במועדון טוענים שמכיוון שהוא יצא על סמך דעתו ובניגוד להמלצותיו של רופא קבוצה, ד"ר משה לוינקופף, הפועל איננה מחויבת לשאת בעלויות הניתוח. בנוסף, במועדון אומרים שאם גורדנה היה מחכה שבועיים, הביטוח הרפואי היה מכסה לו עלות הניתוח.

המתח בין השחקן למועדון מתווסף לכך שכרגע קיימים פערים בין הצדדים. גורדנה אמור לסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולהפוך לשחקן חופשי, ובהפועל אומרים שהוא דורש סכומים גבוהים מדי כדי לחתום על חוזה חדש. השחקן בן ה-24 אמור לשוב לפעילות בעוד כחודשיים ואז גם להמשיך את המו"מ מול הנהלת המועדון.

בתוך כך, הפועל תל אביב ניצחה היום את נבחרת המשטרה 2:7 במשחק שהתקיים לזכרו של תת ניצב יעקב שובל, שמשפחתו אוהדת את הקבוצה. "ביקשו מאיתנו לבוא וכמובן ששמחנו לחלוק כבוד ליעקב", אמר יגאל אנטבי. "היינו צריכים לתת להם להבקיע קצת יותר, אבל בסוף הם עשו את זה".

אנטבי התייחס גם למצב בליגה: "היה לנו פנצ'ר בעכו. מעכשיו כל משחק הוא חשוב וקשה, בוודאי נגד בני יהודה שיש לה שחקנים מאוד מוכשרים. מצפה לנו מאבק ארוך וקשה על הכרטיס לאירופה מול מכבי חיפה ואני מקווה שבסוף נשיג אותו". ישראל זגורי הוסיף: "אף פעם אסור למעוד, בטח עכשיו לקראת השלבים המכריעים של הפלייאוף. נתכונן לכל משחק כמו שצריך כדי להשיג את הכרטיס לאירופה".

יגאל אנטבי שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"היה לנו פנצ'ר בעכו". אנטבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully