וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-קרית שמונה: "זקוקים לנקודות כמו לאוויר"

14.2.2014 / 13:05

גל ניר והקבוצה המידרדרת של קורצקי ינסו לבלום את הנפילה (ש', 18:00). פרננדס חוזר, צרות טובות לבכר בבחירת ה-11

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה בסה"כ המפגש השני בין הקבוצות בליגת העל. המפגש הקודם הסתיים בתיקו מאופס.

* הניצחון האחרון של רעננה היה על אשדוד לפני 11 משחקים, זו גם הייתה הפעם האחרונה בה הקבוצה הזו כבשה יותר משער למשחק. מאז היא כבשה בסה"כ חמישה שערים, שזה בממוצע פחות מחצי שער למשחק.

* פעם אחת ביקרה קרית שמונה באצטדיון בנתניה. זה קרה בעונה שעברה והיא חזרה עם ניצחון חוץ 3:4 (על מכבי נתניה).

* שער הליגה האחרון של ויאם עמאשה היה בדקה ה-89 של ה-0:6 של מכבי חיפה הפועל ניר רמת השרון ב-2.4.13.




נתונים: דריבליסט

גל ניר שוער הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
"אין קסמים בכדורגל". גל ניר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

אחרי ההדחה מהגביע באמצע השבוע תנסה מחר הפועל רעננה לרשום ניצחון ראשון בליגה מאז נובמבר. בשבועות האחרונים הייאוש גובר ברעננה, וגם החיזוק שהגיע בחלון ההעברות לא ממש שדרג את הקבוצה. תמיר כהן עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולכן כרגע לא תורגל בהרכב למחר, אך אמור להיות בסגל למשחק. גל ניר צפוי לחזור לשער.

"אנחנו זקוקים לנקודות כמו אוויר לנשימה" אמר ניר השבוע. "אין קסמים בכדורגל. אנחנו חייבים להתאמן חזק ולהגיע מחויבים כמו שבאנו למשחקים האחרונים, למרות שלא השגנו תוצאות. כולנו מאמינים במנחם (קורצקי) והוא מכין אותנו הכי טוב שיש. יש לנו סגל טוב ואני מאמין שאנחנו נצליח להישאר בליגה".

עירוני קרית שמונה:

על הקבוצה עוברת תקופה טובה מאוד, והמאמן ברק בכר ניסה השבוע להוריד את שחקניו לקרקע על מנת לשמור על היכולת והריכוז. בקבוצה בטוחים שיצליחו לשמור על המומנטום גם מול הפועל רעננה. "רעננה זו חיה פצועה", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו לזלזל בה. רעננה כבר הוכיחה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה ואנחנו, כדי להיות בפלייאוף העליון, חייבים שלא למעוד מחר".

קאסיו פרננדס, שלא שיחק במפגש הגביע מול הפועל חיפה (0:3) בשל כרטיסים צהובים, חוזר להרכב, וההתלבטות של בכר לגבי זהות הבלם הנוסף היא בין שיר צדק לבין מתן אוחיון. עוד התלבטות של המאמן היא בין וובה בראון, שהיה מצוין מול הפועל חיפה, לבין עדן שמיר הצעיר, שהופך לאחת התגליות הגדולות של הקבוצה העונה. החלוצים רוג'רס קולה וויאם עמאשה יחכו להזדמנות על הספסל, כמו גם אדריאן רוצ'ט.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה חוגג. ברני ארדוב
מפגיז. מנגה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: יניב לביא

השינוי הגדול ברעננה בסיבוב השני הוא משחק ההגנה הלא יציב שלה. אם מחר רעננה רוצה להפתיע את קרית שמונה שנמצאת במומנטום חיובי, היא חייבת את הבלם בשיא היכולת.

עירוני קרית שמונה: דויד מנגה

בעוד כולם מדברים על ההצלחה עם אופיר מזרחי, אחמד עאבד ושאר הצעירים, נדמה שדויד מנגה הופך לאס של הקבוצה. החלוץ שנפצע ויכולתו דעכה עקב כך, חזר לכושרו הטוב ונדמה שבכל רגע נתון הוא מסוגל לכבוש. מול רעננה, קרית שמונה תצטרך את מנגה ביכולת העכשווית, כשביחד עם עאבד ומזרחי ביום טוב, הוא יכול לדאוג שהקבוצה של בכר תתפוצץ על הדשא, בדיוק כמו ביום רביעי.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
איך עוצרים את המפולת? קורצקי/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, גיא ליפקה, יניב לביא, יוגב לרמן, בן בנימין, ריף מסיקה, אלי בבייב, אנתוני נוואקמה, צ'אם ממאדו, ליליו.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון (שיר צדק), חן דילמוני, וובה בראון (עדן שמיר), מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, דויד מנגה.

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully