וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - רמת השרון: "תראו מי בעל הבית"

14.2.2014 / 13:28

יובל נעים המריץ את שחקניו לקראת קרב התחתית (ש', 18:00). דיין בהרכב, אבו ריא מאושפז. מוסא בספק ברמת השרון

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 6. הכל מאוזן כאן: 2 ניצחונות לעכו, 2 תיקו, 2 ניצחונות לרמת השרון.

* אפילו הפרש השערים שווה: 7:7.

* אבל כשעכו מארחת היא מובילה 1:2 בניצחונות ו-2:4 בהפרש השערים.

* בזמן שבעכו חגגו ניצחון היסטורי על הפועל תל אביב, ברמת השרון שמו לב שהם לא הכניסו כדור לרשת כבר 287 דקות. אחרי הפיאסקו של הפלייאוף העליון בשנה שעברה, זה אפילו לא קרוב לשיא השלילי של המועדון.

* עכו לא ניצחה את רמת השרון מאז 2011/12 – ובדיוק לפני שנתיים (פחות 3 ימים, ליתר דיוק) היא גברה עליה 0:2 בבית.

* גם ניצחון הבית השני של עכו על רמת השרון באותה עונה, בסוף מרץ, היה 0:2.

* רמת השרון כבשה רק שישה שערים בחוץ השנה – ורק שניים מהם הובקעו במחצית הראשונה.

נתונים: דריבליסט

שוער הפועל ניר רמת השרון איתמר ניצן. קובי אליהו
יותר מדי זמן בלי שער זכות. רמת השרון/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

שבוע מחויך עבר על הפועל עכו בעקבות הניצחון הגדול על הפועל תל אביב והידיעה שניצחון במשחק הבית הקרוב יגביר את השקט במועדון. ניצחון של הקבוצה של יובל נעים ירחיק את עכו מרמת השרון עד כדי תשע נקודות, ואילו הפסד ישאוב בחזרה את עכו אל קרבות התחתית.

נעים ביקש משחקניו לשים בצד את הניצחון על האדומים ולהתייחס במלוא הרצינות ליריבה שנמצאת מתחת לקו האדום: "תראו להם מי בעל הבית. זה משחק על שש נקודות ואנחנו חייבים לנצח כדי להמשיך את המומנטום. אם לא ננצח, כאילו לא עשינו כלום". המאמן הזהיר את שחקניו מפני קני סייף וביקש לסגור אותו בצורה מיטבית.

השינוי היחיד שמתוכנן להרכב הוא הצבתו של גיא דיין כקשר מתחת לחלוץ על חשבונו של משה מישאלוב שיירד לספסל. נעים היה מרוצה מאוד מתפקודו של ז'וליאנו ספדאסיו כקשר אחורי, ועל כן הברזילאי ימשיך באותה עמדה. ברניסלב יובאנוביץ' שמצטיין בשבועות האחרונים בעמדת הבלם ימשיך בתפקוד הזה.

מהראן אבו ריא מאושפז החל מיום חמישי בבית החולים בגלל וירוס ועל כן יהיה בסגל. מי שימשיך למלא את מקומו בעמדת המגן השמאלי יהיה קלמי סבן. חלוץ הרכש חמדי סליחי שיפתח משחק שני בהרכב יקווה לרשום שער בכורה.

גיא דיין הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חוזר להרכב. דיין/אדריאן הרבשטיין

הפועל ניר רמת השרון:

אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע, ברמת השרון עסקו בימים האחרונים בהנחתת השחקנים לקרקע למשחק התחתית החשוב מול עכו. הקפטן קובי מוסא, שסובל מכאבים ברגלו, בספק להתמודדות ורק לפני המשחק יחליט המאמן חיים שאבו אם להכלילו בהרכב, לאחר שייערך לו מבחן כשירות. מי שעשוי להחליפו בעמדת המגן הימני הוא לירן קצב. ריף פרץ ימשיך לפתוח במרכז ההגנה. יוסי שבחון, שנפגע ברגלו במשחק מול אשדוד, צפוי לפתוח.

קפטן הפועל ניר רמת השרון קובי מוסא. קובי אליהו
מבחן כשירות לפני המשחק. מוסא/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל עכו: איסמעיל ריאן

הקשר המושאל ממכבי חיפה עורר את הפועל עכו מאז הגעתו, הוסיף הרבה מהירות ויוזמה בחלק הקדמי וגם הוא יודע שהוא יהיה חייב לנצל כל הזדמנות שיש לו בארבעת החודשים שנותרו עד לסיום העונה כדי להוכיח שיש לו מקום בסגל של הירוקים לעונה הבאה. המשחק מול רמת השרון הוא עוד מבחן במטרה החשובה הזו.

הפועל ניר רמת השרון: בן בן יאיר

הקשר-חלוץ הצעיר של רמת השרון חזר מהשעיה וכבש את פנדל הניצחון מול אשדוד בגביע. לרמת השרון יש את ההתקפה החלשה בליגה עם 13 שערים ב-21 משחקים, וכדי לזכות בנקודות היא תהיה חייבת את היצירתיות של בן יאיר בחלק הקדמי, ותקווה שיפעיל נכון את חבריו.

בן בן יאיר שחקן הפועל ניר רמת השרון מעל דור מלול שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רמת השרון חייבת שערים ויצירתיות בחלק הקדמי. בן יאיר/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', קלמי סבן, מירקו אורמוש, ז'וליאנו ספדאסיו, ננאד מרינקוביץ', גיא דיין, איסמעיל ריאן, חמדי סליחי.

הפועל ניר רמת השרון: איתמן ניצן, קובי מוסא (לירן קצב), ריף פרץ, גל בראל, אורי שטרית, תום מנשרוב, בן רייכרט, יוסי שבחון, בן בן יאיר, קני סייף, אמיר האדזיץ'.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully