וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן מאטוביץ': "היה לי קל להשתלב"

13.2.2014 / 18:15

בבית"ר מרוצים מהמגן, כ-10,000 כרטיסים כבר נמכרו למפגש מול מכבי חיפה. מסתמן: חיפה לא תאשר למושאלים לשחק מולה

one

בבית"ר ירושלים כבר שמו מאחור את ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, והחלו בהכנות למשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון, כשבצוות המקצועי יודעים שהפסד ישכיח את החגיגות ויחזיר את הקבוצה למאבקי התחתית.

בבית"ר מאוכזבים מאוד מכך שסינטיאהו סלליך ושלומי אזולאי לא יוכלו לקחת חלק במשחק מול הירוקים, בשל הסעיף בחוזה שלהם שלא מאפשר להם לשחק מול הקבוצה ממנה הם מושאלים. בצוות המקצועי בדקו את האפשרות לשנות את ההחלטה בשיחה עם ראשי מכבי חיפה, אלא שבשלב זה נראה שהשניים לא ישחקו.

מי שנמצא בטירוף לקראת המשחק ביום ראשון הם האוהדים כאשר עד כה נמכרו כ-10,000 כרטיסים, 3 אלף מתוכם על ידי אוהדי מכבי חיפה והצפי הוא שמעל 15 אלף אוהדים יאכלסו את יציעי טדי.

דושאן מאטוביץ' בית"ר ירושלים פיראס עוואד בני לוד. ברני ארדוב
"תמיד כיף לשחק מול מגרש מלא". דושאן מאטוביץ'/ברני ארדוב

מי שכן ישחק הוא דושאן מאטוביץ', שנכנס עד כה היטב לעניינים ובקבוצה מרוצים מאוד מהתאקלמותו. "היה לי קל להשתלב", אמר מאטוביץ' לאתר הרשמי של המועדון. "העובדה ששיחקתי עם אזולאי וסלליך בקרית שמונה הקלה עליי, והזרים האחרים בקבוצה נהדרים ומאוד נחמדים". על הנצחון בגביע והמשחק הקרוב מול חיפה אמר המגן השמאלי "זו הרגשה נהדרת לעבור שלב בגביע, אני חושב שעשינו עבודה מצוינת. יש לנו עכשיו את המשחק מול מכבי חיפה וזה תמיד כיף לשחק מול מגרש מלא, יש לנו מוטיבציה גדולה לנצח ולהמשיך במומנטום החיובי שלנו. אין ספק שהדחיפה של הקהל שלנו יכולה וצריכה לעזור לנו מאוד".

בבית"ר מאמינים שהמגרש יהיה כמעט מלא ביום ראשון כשהצפי הוא שלפחות 4,000 אוהדים מחיפה יגיעו למשחק כשבצד של בית"ר יש היענות גדולה מאוד מצד האוהדים המקומיים שצפויים להגיע בהמוניהם ולהעניק אווירה אדירה למשחק .

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully