וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה: "בכר רצה להחזיר אותי לעניינים דרך הפנדל"

13.2.2014 / 8:15

חלוץ קרית שמונה שחזר לכבוש אחרי עשרה חודשים מרוצה: "אני במועדון גדול". בראון ומנגה זכו למחמאות, כאב ראש חיובי לבכר

one

בעירוני קרית שמונה רוצים להגיע העונה עד הנשיא ולזכות בגביע המדינה, כשאתמול (רביעי) רשמה הקבוצה צעד משמעותי בדרך לשם. במשך כל השבוע הנוכחי עבדו בקבוצה על הצד המנטלי והשתדלו שהעובדה שהם ניצחו רק בשבת את הפועל חיפה בליגה לא תהווה מחסום עבור השחקנים. אלא שבפועל אותם שחקנים הוכיחו אופי גדול וניצחו בקלות את חיפה 0:3 בדרך לרבע הגמר.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים העפלה לרבע הגמר. אדריאן הרבשטיין
"יש כאן שחקנים שכל אחד מהם מגיע לו להיות בהרכב". שחקני קרית שמונה חוגגים, אתמול/אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה חגגו בחדר ההלבשה בסיום ונראה שלראשונה העונה המאמן ברק בכר יצטרך לעמוד בפני כאבי ראש חיוביים בנוגע להרכב. בעוד שמכת הפציעות גרמה לבכר לאלתר לא פעם העונה, כעת עם החיזוק של ויאם עמאשה, רועי קהת ורוג'רס קולה ועם החזרה של שיר צדק ואדריאן רוצ'ט לעניינים כשגם השילוב של עדן שמיר הצעיר שהוכיח את עצמו, המאמן עומד בפני החלטות לא פשוטות בנוגע להרכב למשחק בשבת מול הפועל רעננה. "יש כאן שחקנים שכל אחד מהם מגיע לו להיות בהרכב. בהגנה יש לנו ארבעה בלמים שכולם צריכים לשחק", אמר שחקן בקבוצה. "בקישור יש את עדן, אדרי (רוצ'ט, ש.ו), וובה בראון ואחרים, ובהתקפה יש עכשיו בכלל ריבוי. הלוואי שזה ימשיך ככה".

מי שזכה למחמאות גדולות הוא בראון שהציג משחק מצוין וכן דויד מנגה שחוזר לכושרו וממשיך לכבוש. גם צדק שחזר להרכב זכה לשבחים. כמו כן היו בקבוצה מרוצים מהעובדה שעמאשה כבש ומקווים שהחלוץ יחזור מהר לכושרו הטוב שיעזור לקרית שמונה להיאבק על המקום השלישי ועל התואר הנכסף במפעל הגביע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ויאם עמאשה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"לא משנה לי את מי נקבל בשלב הבא, העיקר שנשחק בבית". ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

"חזרתי לכבוש אחרי עשרה חודשים ואני שמח ומתרגש מאוד", אמר עמאשה. "ברק בכר כנראה רצה להחזיר אותי לעניינים דרך הפנדל". על קבוצתו החדשה אמר החלוץ: "קרית שמונה היא קבוצה מצוינת, אבל אנחנו משאירים את הניצחון מאחור וממשיכים לעבוד. התגעגעתי לשגרה ולאימונים, והתחלתי דרך חדשה".

לשאלה האם הוא מצטער על כך שחיכה חצי עונה כדי לעבור, הוסיף: "אני לא מצטער שלא עשיתי את זה בתחילת העונה. הייתה אז סיטואציה אחרת ועכשיו היה משהו אחר. מבחינתי קרית שמונה זה מועדון גדול. עכשיו עלינו שלב ואנחנו קרובים למקום השלישי כך שיש עוד הרבה עבודה קדימה. לא משנה לי את מי נקבל, אבל אני רוצה שנשחק בבית".

על כך שאלון יפת פסל את בעיטת הפנדל הראשונה שלו, אמר השחקן: "תמיד מלחיץ לבעוט עוד פעם במיוחד אחרי שמבקיעים, אבל עברנו גם את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully