וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "הקיצוניות של דורה לגבי שחקנים לא ברורה"

13.2.2014 / 8:17

סדקים בחדר ההלבשה אחרי ההדחה מהגביע, המאמן ספג ביקורות: "יש שחקנים שלא רצו ונלחמו". כץ: "אין פה לחימה"

one

אווירה קשה הורגשה אתמול (רביעי) בקרב אנשי ושחקני הפועל חיפה לאחר ההפסד לעירוני קרית שמונה 3:0 בשמינית גמר גביע המדינה, הפסד שלמעשה גמר כמעט באופן סופי את העונה של האדומים מהכרמל. המאמן שלומי דורה נראה עצבני מאוד בסיום, כשגם השחקנים נראו שפופים למדי ונראה שלראשונה העונה מתחילים לצוץ סדקים בתוך חדר ההלבשה כששחקנים משמיעים ביקורת על חבריהם וגם דורה עצמו לא נקי מביקורות.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה מול עמרי קנדה, יוסי דורה שחקני הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא יכול להיות שמהדקה ה-30 אנחנו שומעים שריקות בוז". דורה וקנדה/אדריאן הרבשטיין

"קרית שמונה עשו משולשים כשהקהל שלהם צועק 'אולה' ויש שחקנים שלא רצו ונלחמו", אמר גורם בקבוצה. "הדבר הכי חמור זה ששחקנים לא נלחמים ושיש תחושה של חוסר מחויבות". גם דורה לא יצא נקי וספג ביקורות. "הקיצוניות לגבי שחקנים לא ברורה", אמר שחקן בקבוצה. "פעם אחת לירן כהן ביציע, פתאום הוא בהרכב ופתאום הוא שוב לא נספר. לירן סרדל פותח בהרכב וכמה ימים אחר כך הוא ביציע. לאלה, השחקן הכי מסוכן, פתאום הופך לשחקן שולי. התנודות האלה בוודאי לא עושות טוב לקבוצה".

עם זאת בקבוצה שיבחו את דורה על כך שבחר לא להאשים בסיום את השחקנים ולקח את האשמה עליו. "שלומי יצא גדול בעניין הזה", אמר אותו גורם. "ככה מאמן צריך לנהוג והוא עשה את זה בצורה הכי טובה שאפשר". בקרב השחקנים נשמעה ביקורת גם על הקהל. "לא יכול להיות שמהדקה ה-30 אנחנו שומעים שריקות בוז", אמרו כמה שחקנים. "זה מפריע ואנחנו שומעים את זה. בתקופה כזו אנחנו צריכים אותם איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"ככה מאמן צריך לנהוג והוא עשה את זה בצורה הכי טובה שאפשר". שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

הבעלים יואב כץ זעם על ההפסד ונשמע עצבני במיוחד כשבשיחה עם וואלה! ספורט אמר: "השחקנים לא נלחמים ולא מחויבים וזה הכאב הכי גדול שלי. אין פה לחימה. רצינו להגיע לפלייאוף העליון, אבל עכשיו אנחנו נאבקים על ההישארות וזה מאכזב אותי מאוד. אני מצפה מכל השחקנים שיקיזו דם נגד אשדוד בשבת ויעשו את הכול כדי לנצח. אני מאוד מאוכזב מהמצב הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully