וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק ג'יטר הודיע: "עונת 2014 תהיה האחרונה שלי"

12.2.2014 / 23:24

עוד אגדה נפרדת מהיאנקיז. השורטסטופ, מלך החבטות של הקבוצה, יפרוש לאחר העונה שבפתח: "רוצה להפסיק במרדף"

דרק ג'יטר ניו יורק יאנקיז. Elsa, GettyImages
עוד סיבוב אחרון. ג'יטר/GettyImages, Elsa

לאור העובדה שהוא יחגוג ביוני הקרוב את יום הולדתו ה-40 והעובדה שהוא שיחק בעונה החולפת 17 משחקים בלבד ב-MLB בשל פציעה טורדנית, כנראה שלא מדובר בהפתעה גדולה ובכל זאת: דרק ג'יטר, הקפטן והסמל הגדול ביותר של ניו יורק יאנקיז, אולי של ליגת ה-MLB כולה, הודיע הערב (רביעי) באמצעות חשבון הפייסבוק שלו כי עונת 2014 תהיה האחרונה בקריירה האדירה שלו.

ג'יטר הודיע כבר ביום רביעי להאל סטינברנר, הבעלים של היאנקיז, על כוונתו לפרוש, אולם ביקש לשמור על העניין בשקט עד להכרזה הרשמית, אותה כאמור, סיפק הערב: "אף פעם לא הפסקתי במרדף אחרי האליפות הבאה. אני רוצה להפסיק סוף כל סוף את המרדף הזה".

ג'יטר החל לשחק במדי היאנקיז באופן סדיר ב-1996, אז גם זכה בתואר רוקי העונה. לאורך כמעט שני עשורים במדי הפסים, השורטסטופ הפך לאגדה ניו יורקית, זכה בחמש אליפויות וחבט 3,316 פעמים ב-31.2 אחוזים, עם 256 הומראנים. הוא מדורג ראשון בתולדות המועדון במשחקים, ניסיונות חבטה, חבטות וגניבות בסיסים. ג'יטר יוכל להיבחר להיכל התהילה ב-2020 ואם לא יקרה משהו יוצא דופן, הוא ייבחר בקלות כבר בניסיון הראשון.

באד זליג, הקומישינר, מסר בתגובה: "לאורך 21 שנותיי בתפקיד, ל-MLB לא היה שגריר גדול יותר מאשר דרק ג'יטר הוא ייצג את הטוב ביותר במשחק, על המגרש ומחוצה לו. הוא אחד השחקנים הגדולים ביותר בתקופתנו ובכלל". בתום העונה האחרונה נפרדו היאנקיז מעוד אגדה של המועדון, הקלוזר מריאנו ריברה.

מי שעוד חגגה מהחדשות היא היריבה המרה של היאנקיז, האלופה בוסטון. הרד סוקס יארחו את הפסים לסדרת סיום העונה, כאשר המשחק האחרון בקריירה של ג'יטר צפוי להיערך בפנווי פארק ב-28 בספטמבר. המחירים, כך נראה, יהיו בשמיים והמחיר הממוצע לכרטיס קפץ מ-26 דולר לפני ההודעה ל-200 דולר אחריה.

* אי ג'יי בארנט, לשעבר ביאנקיז ובשתי העונות האחרונות בפיטסבורג, שם חזר לעצמו, עובר בגיל 37 לקבוצה השנייה של פנסילבניה, פילדלפיה פיליז. המגיש הוותיק, שסיים את העונה החולפת במאזן 11:10 ו-ERA של 3.30, תוך שהוא עוזר לפייראטס להגיע לפלייאוף לראשונה מאז 1992, יקבל בעיר האחווה 16 מיליון דולר בעונה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • דרק ג'יטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully