וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז מנהל מגעים עם פטרולול פלוישטי הרומנית

החלוץ הישראלי המריא למחנה האימון של הקבוצה, בה משחק אדריאן מוטו, בטורקיה. עפ"י הדיווחים תמוז דורש 250 אלף יורו

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
התחנה הבאה היא רומניה? תמוז/ברני ארדוב

טוטו תמוז, החלוץ הישראלי ששוחרר לאחרונה מאורל הרוסית, עשוי להצטרף בקרוב לקבוצה פטרולול פלוישטי, סגנית המוליכה בליגה הרומנית. תמוז המריא לאנטליה, טורקיה, שם הקבוצה הרומנית מקיימת מחנה אימון. הוא עשוי להעביר מספר ימי התרשמות עם הקבוצה, עמה הוא נמצא במגעים סופיים בניסיון להשיג סיכום ולהצטרף. לתמוז הייתה בימים האחרונים הצעה נוספת, מהליגה הפולנית, אולם היא ירדה מן הפרק. על פי הדיווחים ברומניה עולה כי תמוז דורש שכר בגובה 250 אלף יורו וכן מענק חתימה בגובה 100 אלף דולר.

בנוסף לפטרולול, בתמוז מעוניינת גם אודנסה, המדורגת במקום השביעי בליגה הדנית ונמצאת גם היא במחנה אימונים בטורקיה. סוכנו של תמוז, אבי נמני, נמצא בקשרים טובים עם המועדון הדני אליו ניסה להעביר בעבר את קשר בני יהודה, עוז ראלי.

לאחר 19 מחזורים בליגה הרומנית, פלוישטי נמצאת במקום השני עם 40 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה אסטרה ואחת יותר מהשלישית סטיאווה בוקרשט. הקבוצה זכתה בעבר בארבע אליפויות, האחרונה שבהן ב-1965/66. הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה הוא אדריאן מוטו הוותיק, ששיחק בעבר במדי צ'לסי, יובנטוס ופיורנטינה בין היתר, ורשם 77 הופעות ו-35 שערים במדי הנבחרת הרומנית.

תמוז, שנולד בניגריה, היגר עם משפחתו לישראל ואומץ בילדותו על ידי אורית תמוז, החל את הקריירה בהפועל פתח תקוה ובעונת הבכורה שלו בליגת העל (2005/6) כבש 11 שערים. לאחר מכן חתם בבית"ר ירושלים, איתה זכה באליפות ב-2006/7, בדאבל ב-2007/8 ובגביע בעונה שלאחר מכן. בקיץ 2010 נפרד החלוץ מהקבוצה הירושלמית אחרי שהבקיע במדיה 33 שערי ליגה, ועבר להפועל תל אביב, איתה זכה בשני גביעים ואליפות והבקיע 44 שערים עד לפרידה הבלתי נמנעת בקיץ, אחרי בעיות רבות (עימות עם הבעלים אלי טביב לאחר גמר הגביע ב-2012, עימות עם המאמן יוסי אבוקסיס בעונה שלאחר מכן). בסוף יולי הוא חתם לשנתיים במדי אורל יקטרינבורג מהליגה הרוסית, אולם שוחרר כעבור חצי עונה בלבד לאחר שלא הסתדר עם ראשי הקבוצה ומיעט לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully