וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תציג ראיות בביה"ד: "העונש ע"ת לא יופעל"

12.2.2014 / 9:55

במועדון מתכוננים לדיון, שעשוי לגרור רדיוס או סגירת יציעים מול הפועל תל אביב. בחיפה טוענים: "בידינו עדויות לפיהן זריקת הנפץ אינה מקורה ביציע". לפחות 3,500 אוהדים יגיעו לטדי

one
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איפה הם יהיו במשחק מול הפועל תל אביב? אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

האם דייני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל יחליטו להחמיר או להקל עם מכבי חיפה לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-23 בליגת העל מול הפועל תל אביב? הירוקים יעמדו הערב (רביעי) לדין בעקבות סעיף של התפרעות אוהדים, וכפי שפורסם שלשום, האוהדים עלולים לשלם בסגירת חלק מהיציעים או במשחק רדיוס, כאשר עונש על תנאי עומד נגד מכבי חיפה בשל אירועי הדרבי. בהתאחדות לכדורגל מודעים לחשיבות המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, בקרב ישיר על המקום השלישי ועל כרטיס לאירופה, אך גם שם מחכים להחלטת הדיינים.

במכבי חיפה כבר מוכנים לתרחיש כזה, בו הדיינים יחליטו לממש את הסעיף, לפחות באופן חלקי. מכיוון שכבר החלה מכירת הכרטיסים להפועל תל אביב, ייתכן שבקבוצה יבקשו לדחות את העונש למשחק הבית הבא מול בני יהודה. יש לציין כי בשני המקרים בהם הוגש כתב אישום נזרקו חפצים שונים אל כר הדשא – בקבוק מים וקרטון שתייה בדרבי, ונפץ מול הפועל רעננה, אולם שני כתבי האישום הוגשו בגין אותו סעיף - התפרעות אוהדים.

"יש בידינו ראיות ועדויות מוצקות שלפיהן בית הדין ישתכנע שאין כל צורך בהרשעה, קרי הפעלת העונש על תנאי. אם התנאי יופעל, זה תהיה בדיחה לאור מה שנציג בדיון", הסכימו לומר בחיפה.

החלוץ שון וייסמן, שמחרתיים ימלאו לו 18 שנים, נפגש עם מכבי חיפה לאחר שזו ביקשה שיחתום על חוזה חדש לחמש שנים. כל שאר השחקנים ששותפים לסגל הקבוצה הבוגרת כבר חתמו על חוזה כזה לאחר שעברו את גיל 18. כעת חיפה רוצה להבטיח גם את עתידו של החלוץ במועדון. חיפה תציג בימים הקרובים את החלטתה בנוגע להמשך דרכו של המגן שמואל שיימן. לפחות כרגע, המטרה היא לממש את האופציה והשחקן יהיה חתום לשנתיים נוספות. הקבוצה לא תתאמן היום ומחר תערוך אימון בוקר נוסף לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון.

חיפה הודיעה הבוקר כי 1,500 כרטיסים נרכשו עד כה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. הבוקר הוקצו כ-700 כרטיסים נוספים, מתוכם 350 כרטיסי נוער, לטובת אוהדי הקבוצה. על פי הצפי, לפחות 3,500 אוהדי מכבי חיפה צפויים להגיע למשחק.

ביום שני פרסמנו: חיפה עלולה לספוג רדיוס או סגירת יציעים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully