וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הגדולות בחוץ, אפשר ללכת עד הסוף"

12.2.2014 / 7:30

בית"ר ירושלים רעבה לזכייה בגביע המדינה. הרוש: "מצב הרוח השתנה. חשוב שאנחנו לא סופגים". ברוכיאן יהיה כשיר לחיפה

one

בבית"ר ירושלים נרשמה אתמול (שלישי) שמחה גדולה אחרי הניצחון 0:1 על בני לוד וההעפלה לשלב רבע גמר גביע המדינה. האוהדים נשארו ביציע זמן רב אחרי שריקת הסיום וחגגו עם השחקנים. במועדון מאמינים שהניצחון אתמול יביא לכך שהרבה קהל יגיע למשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון.

"כל המצב הרוח השתנה", אמר השוער אריאל הרוש, "אנחנו מקווים שיבואו אלפים שימלאו את טדי ושתהיה חגיגה". ניסו קפילוטו הוסיף אתמול: "הרבה לחץ השתחרר פה. זה ניצחון חשוב מאוד?

בבית"ר היו מרוצים בעיקר ממשחק ההגנה של הקבוצה וציינו משחק רביעי ברציפות ללא ספיגה. כשהמאמן רוני לוי הגיע לבירה, הוא שם לעצמו מטרה לייצב את ההגנה ונראה שהוא הצליח. "היה חשוב לעצור את הסחף של השערים שספגנו וההפסדים שהיו לנו", אמר הרוש אחרי המשחק, "הכי חשוב שאנחנו לא סופגים כי אז הרבה יותר קל לנצח את המשחק. היה משחק קשה. לוד עשו עבודה טובה והקשו עלינו, אבל בשורה התחתונה עלינו. עם הזמן גם נשתפר מבחינת יכולת".

בריאן ז'ונס שנכנס כמחליף ובישל את השער היחיד במשחק, זכה למחמאות גדולות ו גם דני פרדה וסינטיאהו סלליך שנכנס כמחליף, זכו לשבחים. בקבוצה שמחו מאוד ששלומי אזולאי כבש ומקווים שהשער יעניק לו ביטחון לקראת ההמשך. "אנחנו בהחלט יכולים ללכת עד הסוף בגביע", אמר שחקן בקבוצה, "הגדולות האחרות הודחו וזה יהיה דבר ענק אם נצליח להגיע עד הסוף".

כעת, לאחר שעברו את בני לוד וחגגו את ההעפלה לרבע גמר הגביע, בבית"ר מתפנים למשחק הליגה נגד מכבי חיפה ביום ראשון. סינטיאהו סולליך ושלומי אזולאי כנראה לא יוכלו לשחק בשל העובדה שהם מושאלים מהירוקים ובחוזים שלהם מעוגנים סעיפים לפיהם הם לא רשאים לשחק נגדם. אבירם ברוכיאן הוחלף בשל עייפות ומתיחה קלה, אך צפוי להיות כשיר למשחק. מי שמחכה לראות האם הוא יהיה בסגל הוא אלי דסה, שלא נכלל אתמול בסגל ונראה מאוד מאוכזב.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם בריאן ז'ונס שי חדד. ברני ארדוב
חגגו עם האוהדים. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully