וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאבו: "הגיע לנו". קלינגר: "ציפיתי ללכת עד הסוף"

11.2.2014 / 22:34

ברמת השרון חגגו את הניצחון בפנדלים ורוצים את מעלות ברבע. זנדברג: "הוכח שהקטנות יכולות לזכות". קלינגר: "זה אכזרי"

one

הפועל ניר רמת השרון הצטרפה הערב (שלישי) לסקציה מעלות/תרשיחא, הפועל ראשון לציון ומכבי נתניה, והפכה למעשה לנציגה הראשונה של ליגת העל ברבע גמר גביע המדינה. המדורגת לפני אחרונה עשתה זאת בצורה הכי דרמטית, עם ניצחון 7:8 בפנדלים על מ.ס. אשדוד (אחרי 1:1 ב-120 דקות), כשבחדר ההלבשה השחקנים חגגו ושרו: "יאללה, מעלות".

סכנין הדיחה את ראשון לציון, רמת השרון את אשדוד

צפו במכבי נתניה מנצחת 0:1 את הפועל נצרת עילית

צפו בסנסציה הגדולה שחוללה סקציה מעלות/תרשיחא

צפו בשער הנפלא שהעלה את ראשון לציון על חשבון סכנין

מאמן הפועל ניר רמת השרון, חיים שאבו. ברני ארדוב
בשבת יש לו כבר גמר גביע. חיים שאבו/ברני ארדוב

המאמן המנצח חיים שאבו אמר בסיום: "אם יש מגיע בחיים, אז אני חושב שהגיע לנו לנצח היום. החבר'ה נתנו משחק טוב מאוד, שלטנו לאורך כל המשחק. בפנדלים הכול יכול להיות, אבל אני חושב שזה הגיע לנו. השחקנים פה מוכיחים בכל שבוע שהם קורצו מחומר מיוחד. הם עוברים דברים לא פשוטים ועדיין עושים את העבודה. אני שמח שעלינו שלב ומגיע לחבר'ה לחגוג, אבל צריך להתרכז בליגה. היום היה שמינית גמר גביע, בשבת זה כבר גמר גביע".

על זנדברג אמר: "מיכאל זה מקצוען אמיתי, שחקן שתענוג לעבוד איתו. כל פעם הוא נכנס כמחליף עם ראש מורם ומשנה את המשחק. יש לנו גם את קובי מוסא, יוסי שבחון, אבי סטרול ותום מנשרוב, שהם המבוגרים שמובילים את הקבוצה ועושים יופי של דברים".

מיכאל זנדברג, שזכה בשלושה גביעים, כולל עם הפועל רמת גן בעונה הקודמת, הוסיף: "בשנה שעברה הוכח שקבוצות קטנות יכולות לזכות בגביע. התחלנו כאן משהו בסיבוב הקודם והיום הוכחנו אופי".

מנגד, ניר קלינגר הביע את אכזבתו מהדחתה של אשדוד: "עצוב, זה מאכזב מאוד. זה אכזרי, אבל זה ספורט וכשמגיעים לפנדלים זה 50:50, ולצערי אנחנו בצד המפסיד. היו דקות שלנו ודקות של רמת השרון, היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה כשהיו לנו הזדמנויות. בהארכה יכולנו לעשות יותר ולהבקיע את השער השני, אבל בסך הכול זה לא היה המשחק שלנו. לא הודחנו על ידי קבוצה מליגה ב' או מהלאומית. היו לנו הגרלות קשות וחבל לי שזה קרה אחרי שהדחנו את מכבי תל אביב. ציפיתי שנלך עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ציפה ליותר אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. ניר קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully