וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא: אימון מלא לאראל

11.2.2014 / 18:22

הקשר יפתח כבלם בגביע מול כפר סבא (21:00, 5+ לייב). פלט: "כשהגעתי אמרתי שצריך זמן". ניסים ואליקים חוזרים

one

אחרי ההפסד במשחק העונה, בהפועל באר שבע מנסים לכוון לזכייה בגביע המדינה. מחר תארח הקבוצה את מוליכת ליגה א' צפון, הפועל כפר סבא של פליקס נעים. העניין המרכזי שהטריד את אלישע לוי הוא פציעת גל אראל, שספג מכה בקרסול. היום ערך הקשר אימון מלא, לאחר שאתמול ערך טיפולים יחד עם מספר שחקנים אחרים. החשיבות של אראל בהרכב גדולה בעיקר לנוכח מצוקת הבלמים – טומיסלב פאיוביץ' עדיין פצוע ובן אלגרבלי מורחק. אביתר אילוז הועדף על פני בן ביטון.

אראל צפוי לפתוח בעמדה הזאת, כשדויד הובר יפתח בעמדת הקשר האחורי. קובי דג'אני ולוטם זינו לא תורגלו כלל, אבל אחד מהם יפתח. לוי התלבט האם לאפשר מנוחה לאחד משחקי ההתקפה שלו: מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי או גליינור פלט. גבאי לא תורגל באימון המסכם, ובוזגלו תופקד כג'וקר. תומר סויסה וניקולס פלצ'וק תורגלו יחד ואחד מהם צפוי לפתוח. ברדה ופלט תורגלו לאורך כל האימון.

גליינור פלט, בן ביטון, אליניב ברדה שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
"הייתי זקוק לזמן". פלט חוגג/קובי אליהו

החלוץ גליינור פלט נשאל לגבי מאבק האליפות והמשחק בגביע. "אנחנו אף פעם לא מדברים על אליפות ובכל משחק רוצים לנצח. יש לנו קבוצה טובה והמשחק נגד כפר סבא הוא חשוב מאוד עבורנו להמשך הדרך. מה קרה מול מכבי? כשאתה מגיע לבלומפילד עם 11 שחקנים קשה לנצח, בטח בעשרה שחקנים, אבל המשכנו להילחם ומגיעות מחמאות לשחקנים".

פלט התייחס גם להתקדמות שעשה במחזורים האחרונים ולשער הגדול שלו במשחק העונה: "כשהגעתי לכאן אמרתי שצריך קצת זמן. זה מקום חדש בשבילי ואני משחק בפעם הראשונה בישראל. עכשיו אני משתפר ואני יכול לכבוש במצבים שונים. אני יודע להבקיע. השער שכבשתי? קיבלתי כדור ארוך מאג'ידה והכדור היה מוכן לבעיטה. לא חשבתי פעמיים ופשוט בעטתי. כבשתי כבר שערים יפים, אבל זה אחד היפים בקריירה שלי". הקשר מאור בוזגלו הוסיף: "אין ספק שאחת המטרות היא זכייה בגביע. לא מצפה לנו משחק קל, למרות שמדובר בקבוצה בליגה א'. בגביע הכל יכול להיות. נבוא הכי מרוכזים, נכין את עצמנו למשחק בצורה הטובה ביותר ונעשה הכל כדי לנצח". המאמן אלישע לוי ערך אסיפה קצרה במהלכה הזהיר משחקנים מנוסים במפעל, דוגמת אורן ניסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורן ניסים שחקן מכבי יבנה. ניב אהרונסון
הרבה ניסיון במעמדים כאלו. אורן ניסים/ניב אהרונסון

הפועל כפר סבא: אורן ניסים צפוי לפתוח

כחלק משיטת מכירת הכרטיסים החדשה, המקצה זכות ראשונים על מחצית מהכרטיסים לבעלי המנויים, אתמול נפתחה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק לקהל הרחב. מחירי הכרטיסים למשחק: 66 למבוגר, 33 לשאר. בסך הכל העבירה הנהלת כפר סבא 1,800 כרטיסים לטובת אוהדי באר שבע

בכפר סבא, שמגיעה לאחר תוצאת תיקו מאכזבת מאוד בעראבה, נעים שוקל מספר שינויים בהרכב. המגן השמאלי סמי אליקים צפוי לפתוח במקום בן כוואז שנכלל ב-11 מול רעננה. אורן ניסים ערך אימון מלא וצפוי לפתוח, כנראה במקום החלוץ מיכאל קורטבה. התלבטות נוספת בקישור ההתקפי היא בין בן לוי לאוריאן יעקב. בכפר סבא טוענים כי הנהלת הקבוצה ביקשה לפנות את היציע המרכזי לטובת אוהדי הקבוצה, אך אלה סירבו לבקשה בתקווה שאוהדים רבים יגיעו למשחק ויכסו את עלויות השיטור והאבטחה.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה (שלומי בן חמו), אביתר אילוז, גל אראל, ויליאם סוארס, בן תורג'מן, דויד הובר, קובי דג'אני (לוטם זינו), מאור בוזגלו (ניקולס פלצ'וק), תומר סויסה (ניקולס פלצ'וק), אליניב ברדה, גליינור פלט.

הפועל כפר סבא: אוהד כהן, טל בנש, רובי רגב, דניאל אסקלינג, סמי אליקים, אלירן סיימון, סמיר עבד אלחי, בן בן שושן, סהר לוי, בן לוי (אוריאן יעקב), אורן ניסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully