וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה: הליגה חשובה יותר?

שתי קבוצות התחתית חלומות על רבע גמר, אך חוששות מעייפות. ינקו צפו לפתוח בשער המארחת (ד', 18:50, 5+ לייב)

one

הפועל רעננה: תמיר כהן לא צפוי לפתוח

בהפועל רעננה חצויים. מחד הקבוצה להגיע גבוה בגביע אך מאידך היא לא רוצה ששחקניה יגיעו עייפים למפגש מול מכבי תל אביב ביום ראשון. בכל מקרה, עדיין לא ברור כיצד רעננה תפתח מחר (רביעי, 18:50, 5+ לייב) מול מכבי פתח תקווה. תמיר כהן שנפצע בקרית אליעזר אמור להיות כשיר למשחק מחר, אך כרגע לא נראה שיפתח בהרכב, ובדומה למשחק הגביע מול מכבי חיפה הוא צפוי להשתלב במהלך המשחק. ריף מסיקה הוא זה שככל הנראה יחליף את הקשר הוותיק. נראה כי גם אסי בלדוט ישוב להרכב, אך לא ברור עדיין על חשבון מי. גם ברעננה, כמו בקרית שמונה, יש אכזבה מאחמד סבע, אך הוא צפוי לקבל דקות מחר - לא ברור אם עדיין בהרכב הראשון או שיפתח על הספסל. אריק ינקו שהצטיין בסיבוב הקודם מול מכבי חיפה עשוי גם לקבל שוב את המקום בהרכב מחר.

הרכב משוער: אריק ינקו (גל ניר), עדי נמני, יניב לביא, יוגב לרמן, עמנואל אמבולה, בן בנימין, ריף מסיקה, אלי בבאייב, רז כהן, אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם (אחמד סבע), ליליו.

אריק ינקו שוער הפועל רעננה. קובי אליהו
ימשיך לקבל קרדיט. ינקו/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה: שלושה שינויים בהרכב

במכבי פתח תקוה לוקחים הפסקה קצרה ממאבקי התחתית של ליגת העל, ומתכוננים למשחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל רעננה. ייטב לוזון וקובי רפואה יערכו שלושה שינויים בהרכב, כשמרואן קבהא (מורחק) וגם ויקטור מרעי יהיו ביציע. ההפתעה: ניצן דמארי שנמצא בתקופה טובה יירד לספסל ויפנה את מקומו לתומר אלבז. מי שאמור להחליף את קבהא יהיה זיטו, שירד לספסל במחזור האחרון. בהתקפה, מי שאמור לערוך הופעת בכורה בהרכב הוא החלוץ המונטנגרי לוקה רוטקוביץ', שנכנס בהדרגה לכושר משחק.

הקשר הפיני ארפן זנלי יפתח על הספסל וצפוי להשתלב במהלך המשחק. במועדון מרוצים מאוד מההשתלבות של הפיני שגם מרשים באימונים. "יש לו בעיטה חזקה, הוא שחקן טוב מאוד ועכשיו ברור מדוע מדובר בשחקן נבחרת", אמרו בקבוצה.

לוזון ורפואה ערכו אסיפה לשחקנים, במהלכה שיבחו את צורת המשחק אך הדגישו: "אנחנו צריכים להביא גם נקודות. אנחנו לא רוצים למות יפים".

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, גידי קניוק, זיטו, דיא סבע, לידור כהן, פדרו גלבאן, לוקה רוטקוביץ'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפוי לערוך בכורה ב-11 הראשונים. לוקה רוטקוביץ' עם הסוכנת ויקי וקנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully