וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - קרית שמונה: לאלה שוב מחוץ להרכב

11.2.2014 / 16:33

לאחר הפסד הליגה לקרית שמונה, האדומים מחפשים נקמה ומקום ברבע גמר הגביע (ד', 19:30, 5 לייב). עמאשה לא יפתח

one

בהפועל חיפה מכנים את המשחק מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) מול עירוני קרית שמונה כצומת דרכים של העונה כולה. בימים האחרונים לאחר ההפסד לקרית שמונה בליגה, שררה תחושה קשה במועדון כאשר שם יודעים שרק ניצחון והעפלה לשלב רבע הגמר ישפרו את הרגשה זו. "אם ננצח אז הכל יירגע ונוכל להתמקד בגביע", אמר גורם במועדון, "אבל אם נפסיד זה אומר שאנחנו נהיה בפלייאוף התחתון ובלי להיאבק בגביע. פה יתחיל הבלגן האמיתי".

בצד המקצועי, המאמן שלומי דורה מתכנן כמה שינויים לעומת ההרכב ששיחק בליגה. אושרי רואש יחזור להרכב על חשבונו של טאדאס קיאנסקאס, שלא יוכל לשחק בשל חמישה כרטיסים צהובים. גם דוד רביבו עשוי לפתוח בהרכב, כשיובל אבידור שהיה מוצהב יחזור להרכב על חשבונו של דלה ימפולסקי. דריו פרננדס ויוסי דורה שהיו פצועים כשירים וצפויים לפתוח גם הם בהרכב, בעוד המאמן מתלבט אם להחזיר את עומרי קנדה או להמשיך עם לירן סרדל הצעיר. מי שלא צפוי לפתוח הוא מהראן לאלה שלא פתח גם בליגה, מה שהתקבל בפליאה גדולה אצל חלק גדול משחקני הקבוצה.

הרכב משוער: קאלה דרשלר, עומרי קנדה (לירן סרדל), דנילו ניקוליץ', אושרי רואש, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, דריו פרננדס, עאהד עזאם, דוד רביבו, יובל אבידור, זרקו קוראץ'.

שחקן הפועל חיפה דוד רביבו. אדריאן הרבשטיין
עשוי לקבל את המקום בקישור. דוד רביבו/אדריאן הרבשטיין

אצל היריבה מקרית שמונה ישלימו הערב את ההכנות באימון המסכם, אך כבר עתה נראה שלמאמן ברק בכר יש כמה התלבטויות בהרכב. בכר, שיחסר את הבלם המצטיין שלו קאסיו פרננדס בשל חמישה כרטיסים צהובים, מתלבט בין דין מימוני לבין שיר צדק בעמדת הבלם שישחק לצד מתן אוחיון. התלבטות נוספת היא בין וובה בראון שחוזר לסגל לבין עדן שמיר הצעיר, כשגם רוג'רס קולה עשוי לפתוח. ויאם עמאשה יהיה שוב בסגל, אך לא צפוי לפתוח בהרכב, כשהצפי הוא שהחלוץ שנכנס לאט לכושר ישולב במהלך המשחק.

בקרית שמונה מייחסים חשיבות גדולה לגביע ובקבוצה החדירו לשחקנים שמדובר במשחק עונה מבחינתם. "אנחנו כמובן רוצים להיות בפלייאוף העליון ולהיאבק על מקום באירופה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל בעונה כזאת שאנחנו רואים את כל ההפתעות בגביע אנחנו בטוחים שנוכל ללכת עד הסוף ומחר זה משחק העונה שלנו. ניצחון, ואפשר יהיה להכתיר את העונה הזאת עד כה כהצלחה גדולה. הפסד ויהיה טעם מר לכל מה שאנחנו עושים עד עכשיו".

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, מתן אוחיון, שיר צדק (דין מימוני), חן דילמוני, עדן שמיר (וובה בראון), מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אופיר מזרחי, דויד מנגה, אחמד עאבד (רוג'רס קולה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רוג'רס קולה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בקרית שמונה מצפים ממנו לשערים. רוג'רס קולה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully