וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "ההכנות לבית"ר מתחילות עכשיו, לא במלון"

11.2.2014 / 9:09

מאמן מכבי חיפה עקץ את שחקניו לקראת המשחק בטדי. במועדון מחמיאים לריאן: "יחזור בשל מעכו. חשוב שהפועל איבדה נקודות"

one

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, אבל לראשונה מאז הניצחון על הפועל רעננה, לאחריו כעסו הנשיא יעקב שחר והמאמן אריק בנאדו על היכולת של השחקנים, נערכה גם אסיפה. "הדבר הכי חשוב בכדורגל זה לנצח ואת זה עשינו, אבל איך לנצח? זה היה החלק הלא טוב שלנו. אני מדבר על הדרך", אמר בנאדו לשחקנים באסיפה שקיים. "מכבי חיפה צריכה וחייבת לשחק כדורגל טוב, עם הרבה מחויבות וריכוז מהדקה הראשונה ועד שריקת הסיום. לא אהבתי את מה שראיתי במחצית השנייה. ההכנות לבית"ר מתחילות היום, ולא במלון לפני המשחק".

בחיפה אהבו מאוד את ההופעה של אסמעיל ריאן מול הפועל תל אביב. "ריאן היה פשוט פנטסטי, זאת הסיבה שבחרנו להשאיל אותו. הוא יחזור בשל ומוכן יותר בעונה הבאה", אמרו בחיפה. אחד השחקנים הוסיף: "מה שחשוב הוא שהפועל איבדה שלוש נקודות חשובות במאבק איתנו".

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו עם דקל קינן. יוסי ציפקיס, מערכת וואלה!
הנקודות חשובות, הדרך לא פחות. בנאדו וקינן/מערכת וואלה!, יוסי ציפקיס

חיפה תודיע למגן השמאלי שמואל שיימן בתוך שבועיים האם היא מממשת את האופציה עליו. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, המטרה היא לממש את האופציה עד ה-1 במרץ, שכן לאחר התאריך הזה חיפה לא תוכל להאריך את החוזה שלו בשנתיים נוספות. התנאים הכספיים בין הצדדים כבר סוכמו בחוזה המקורי, כך מלבד ההודעה לא אמורה להיערך פגישה נוספת בין הצדדים. אלון תורג'מן, ששבר את שיא השערים האישי שלו בכל המסגרות (ליגה וגביע) באותה העונה, ייפגש בקרוב עם ההנהלה ויחתום על חוזה לשלוש או ארבע שנים. גם עדין ורד וטאלב טואטחה ייקראו לשיחות במועד מאוחר יותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עד ה-1 במרץ עתידו בקבוצה יוכרע. שיימן/קובי אליהו

במועדון מקווים: בית הדין יקל בעונש

מכבי חיפה תעמוד מחר לדין בנוגע לאירועי המשחק מול רעננה, בסעיף של התפרעות אוהדים. בית הדין עשוי להחמיר ולהפעיל את התנאי מפסק הדין שהגיע בעקבות אירועי הדרבי, מה שיוביל לרדיוס מול הפועל תל אביב, או להקל ולפסוק על עונש אחר, כמו סגירת אחד היציעים למשל, או זיכוי בעקבות חוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully