וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזברגה: "זו לא תהיה הפתעה אם ננצח את בית"ר ירושלים"

10.2.2014 / 20:29

מאמן בני לוד מוכן לגביע: "הבדלי הרמות לא גדולים". אלי דסה לא בסגל, המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים (21:00, 5+ לייב)

one

בני לוד: "זו לא תהיה הפתעה אם ננצח"

בבני לוד השלימו את ההכנות למשחק מול בית"ר ירושלים (שלישי, 21:00, 5+ לייב). בעוד מסביב הרוחות להוטות והמשטרה נערכת בהתאם, גם הצוות המקצועי של הקבוצה מנסה להכין את שחקניו בצורה הטובה ביותר, והמאמן סלימאן אזברגה כבר ביקש מחניכיו להגיע רגועים ומפוקסים במשימה.

המאמן גם מצא את האשמים במתיחות ובשיחה עם וואלה! ספורט אמר: "אתם התקשורת והפוליטיקאים אשמים בהכל. כל משחק של בית"ר מול קבוצה במגזר אתם הופכים אותו לערבים נגד יהודים, זאת התנהגות לא נכונה. מה ההבדל בין המשחק הזה למשחק של בית"ר מול בני יהודה? גם המשטרה מדברת ועושה הכנות כאילו אוי ואבוי איזה משחק רגיש. זה משחק בין שתי קבוצות כדורגל. מי שיהיה גבר ויהיה טוב יותר ינצח".

אזברגה התפנה לדבר גם על יחסי הכוחות והפתיע: "זו לא תהיה הפתעה אם ננצח את בית"ר. הם קבוצת תחתית בליגת העל ואנחנו מתמודדים על העליה. אין יותר מדי הבדלים וזה יהיה משחק שקול. אני לא מאמן שעושה בונקר. יהיה משחק קצבי ופתוח בין שתי קבוצות שרוצות לנצח". אזברגה ייאלץ להסתדר ללא סזאר אברטון המורחק ומוראד אבו ענזה שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. המאמן לא תרגל היום הרכב אך הצפי הוא שמשה בן לולו יפתח, כשגם סרג' איילי בתמונת ההרכב.

בני לוד: צליל חתוכה, ליאור ראובן, אכראם שריח,טל חן, סאלם אבו סיאם,מבה צ'ימאזי, גיל בלומשטיין, פיראס עווד(ג'ורג' אמסיס), מחמוד עבאס, יחיא עיסא(סרג' איילי), משה בן לולו (סרג' איילי).

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. מגד גוזני
הבדלי הרמות לא מאוד גדולים. אזברגה/מגד גוזני

רוני לוי: "המשחק נגד לוד יכול לסמן את העתיד שלנו"

מאות אוהדי בית"ר ירושלים צפויים לעודד את קבוצתם במשחק שמינית גמר גביע המדינה נגד בני לוד (21:00, ישיר בספורט 5+ לייב), והמשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת המשחק. משטרת לוד החליטה ליצור הפרדה מוחלטת בין רכביהם של אוהדי בית"ר ירושלים לבין מכוניותיהם של אוהדי בני לוד, זאת על מנת למנוע חיכוך בין האוהדים. לפי ההערכות של אנשי בית"ר והמשטרה, מאות מאוהדי בית"ר יגיעו לאצטדיון ללא כרטיס, מה שעשוי להביא לתקריות ולבעיות במתחם עצמו. בהנהלות שתי הקבוצות וכן המשטרה מבקשים מאוהדי בית"ר להקדים ולהגיע כמה שיותר מוקדם. הקופות באולם האירועים אבניו ייפתחו כבר בשעה שש ורבע כדי למנוע דוחק בכניסות. כמו כן, תיפתח קופה ניידת לחלקות כרטיסים לטובת אוהדי בית"ר ירושלים, שתיפתח בשעה 18:00 במתחם "איירפורט סיטי", בחניון האחורי של אולם ה"אווניו".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי ערך אסיפת וידאו לשחקנים לקראת המשחק מול בני לוד. באסיפה הראה לוי לשחקנים קטעי וידאו מהמשחק האחרון שלהם נגד בני יהודה ונתן דגשים על צמצום רווחים בין כל מערכי הקבוצה. בנוסף, הראה המאמן קטע וידאו של בני לוד ונתן דגשים טקטיים לקראת המשחק נגדה. "מדובר בקבוצה חזקה עם שחקנים טכניים שיש להן ניסיון בליגת העל", אמר רוני לוי, "המשחק חשוב לנו מאוד והוא יכול לסמן את העתיד שלנו, בית"ר זה מועדון עם מסורת בגביע, במפעל הזה הכל יכול להיות. חשוב שנגיע חזקים, מאוחדים ונחושים".

לוי לקח כבר ביום ראשון את אלי דסה ואיציק כהן לשיחות אישיות כדי לדרבן אותם, ולבסוף החליט להשאיר את דסה מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות. גם בהנהלה שוחחו עם חלק מהשחקנים והבהירו להם את חשיבות המשחק. המאמן רוני לוי זימן עשרים שחקנים לסגל לפני המשחק יחליט מי 18 השחקנים שיתלבשו. ברק משה, רועי זיקרי ודסה שלא יכללו בסגל יערכו אימון מיוחד ביום שלישי.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מטוביץ?, ג?ונתן וילה, משה לוגאי (אופיר קריאף), פאבלו בראנדאו, אבירם ברוכיאן, בריאן ז?ונס(איציק כהן), שלומי אזולאי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בית"ר ירושלים אלי דסה. ברני ארדוב
יערוך אימון מיוחד ביום המשחק. דסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully