וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל ת"א: סליחי בחוד, אנטבי שוב בהרכב

הרכש האלבני יפתח אצל המארחת, שלא ניצחה עשרה מחזורים (ב', 19:45, ספורט1 ו-HD). המגן הוותיק ממשיך אצל האורחים

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 13. הפועל עכו מעולם לא ניצחה את הפועל ת"א. האדומים ניצחו 8 פעמים ועוד 5 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשעכו מארחת: שני ניצחונות להפועל ת"א וארבע תוצאות תיקו.

* עכו לא כבשה נגד הפועל ת"א מאז דצמבר 2011 (הפסד 2:1 בבלומפילד).

* בבית עכו לא כבשה נגד האדומים מאז התיקו 2:2 (במשחק שעוד נערך באצטדיון גרין) בספטמבר 2010.

* הפועל ת"א עם חמישה ניצחונות רצופים. אם תשיג את השישי, תעשה דבר שלא עשתה מאז הדאבל ב-2009/10 (אז השיגה 8 ברצף בין המחזורים 26 ל-33).

* הפועל ת"א הבקיעה ב-6 מ-10 משחקי החוץ שלה העונה, וכשהיא עושה זאת – זה אף פעם לא בקטן. היא כבשה שלוש פעמים צמד, פעמיים רביעייה ופעם אחת חמישייה.

* יובל נעים אימן 8 פעמים נגד הפועל ת"א ומעולם לא ניצח. הוא סיים פעמיים בתיקו והפסיד עוד 6. מאזן השערים שלו לא נחמד: 17:3.

לאתר דריבליסט

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
יפסידו בפעם הראשונה בהיסטוריה להפועל עכו?/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שצירפה לא פחות משישה שחקנים לסגל במהלך חלון ההעברות בינואר, הפועל עכו יודעת שהיא חייבת להתחיל לנצח לאחר עשרה מחזורים, במיוחד לאור התוצאות בשבת של יריבותיה לתחתית. יובל נעים שם דגש באסיפת הקבוצה על החלק הקדמי של האדומים, שכולל את עומר דמארי, גילי ורמוט, בסארט עבדורחימי וישראל זגורי, וביקש משחקניו שמירה צמודה לכל הארבעה.

מעבר לכך, נעים מתכנן לא מעט שינויים ב-11 לעומת ההרכב שפתח נגד בית"ר ירושלים. מהראן אבו ריא שלא התאמן במשך כל השבוע בגלל מחלה ייעדר ובמקומו יפתח קלמי סבן שהועדף על פני אלירן דנין. ברניסלב יובאנוביץ' ימשיך בתפקודו כבלם ואילו משה מישאלוב יחזור להרכב, אבל יפתח בקישור האחורי לצידו של מירקו אורמוש על חשבונו של יובל שבתאי.

איסמעיל ריאן שהצטרף כמושאל ממכבי חיפה יערוך את הופעת הבכורה שלו בעכו ויעלה על חשבונו של גיא דיין, אבל מרבית העיניים יהיו נשואות לחלוץ הרכש האלבני, חמדי סליחי שיפתח בחוד וינסה להציל את היובש בהתקפה של עכו בשבועות האחרונים. "אנחנו יודעים שעוד הפסד יסבך את המצב ולכן אנחנו חייבים להוציא תוצאה טובה", אמר אחד השחקנים. "הפועל תל אביב קבוצה טובה, אבל ריאן וסליחי יכולים להוסיף לנו התלהבות ומחץ בהתקפה".

הפועל תל אביב:

האדומים סימנו לעצמם מטרה: המקום השלישי והגעה דרכו למוקדמות הליגה האירופית, ובמתחם חודורוב יודעים שבשביל להשיג אותה הם חייבים שלוש נקודות במשחקים כמו זה נגד עכו.

כרגע נראה שרן בן שמעון יעשה שני שינויים לעומת ההרכב שפתח בניצחון על הפועל ניר רמת השרון: בריאן חרסיסיץ' יפתח במקום שי אבוטבול המוצהב וליאור לוי שחזר מפציעה, יפתח במקום אברהם צ'קול. המשמעות היא שיגאל אנטבי הוותיק ימשיך לפתוח. החלוץ החדש פטר אורלנדיץ' ייכלל בסגל, כנראה על חשבון רן יצחק. "עכו קבוצה מאוד ביתית וצפוי לנו משחק קשה מחר", הזהיר בן שמעון את שחקניו.

שיחת היום בהפועל הייתה שוב על בקשתו של חיים רמון מהשחקנים לקיצוץ של חמישה אחוז שיוחזרו ממענקי מיקום או מעלייה לליגה האירופית. בהנהלת הקבוצה טוענים שהקפטן, שי אבוטבול, הוא זה שהציע את הרעיון, אך הוא עצמו טוען שההצעה הזו הייתה בשיתוף גילי ורמוט והדברים הוצעו לפני כחודש ולפני שהובאו שחקנים חדשים למועדון. בכל אופן, כרגע לא נראה שהקיצוץ ייצא לפועל כי לא מעט שחקנים נגד המהלך הזה בגלל שהקבוצה התחזקה.

עמותת 'האדומים' יחד עם רכבת ישראל העמידו רכבות מיוחדות במחיר מוזל למשחק מחר. בנוסף שאטלים יחכו בתחנת הרכבת בעכו לקחת את האוהדים אל ומהאצטדיון. רכישת כרטיסים אפשרית באתר העמותה בלבד.

חמדי סליחי שחקן נבחרת אלבניה. AP
ינסה להציל את היובש בהתקפה של עכו. סליחי/AP

יעמדו למבחן

הפועל עכו: חמדי סליחי

סליחי שהצטרף בקול תרועה רמה לעכו הגיע במטרה ברורה: לשפר משמעותית את הבעיה הגדולה של הקבוצה בהתקפה, אבל כדי לעשות זאת, הוא יהיה חייב לקבל עזרה גדולה יותר ממה שנתנו שחקני הקישור במשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים. סליחי אמנם לא שיחק במשך שלושה חודשים, אבל בדקות שבהן הוא יהיה על המגרש, הוא יהיה חייב להטריד את הגנת האדומים בהזדמנויות שעכו תגיע אליהן.

הפועל תל אביב: בריאן חרסיסיץ'

מאז שאבוטבול "השתלט" על מקומו בשל הקשר הארגנטינאי/אמריקאי במרכז המגרש, הפועל תל אביב פורחת. לא מעט מהביקורת שהופנתה העונה לרן בן שמעון הגיעה על רקע האמון שהוא נתן בחרסיסיץ' חרף יכולתו הבינונית. מחר הקשר יצטרך להוכיח שהוא לא היה אחת מהבעיות של הפועל בתחילת העונה.

בריאן חרסיסיץ' שחקן הפועל תל אביב מעל יורחן קולין. ברני ארדוב
יש לו מה להוכיח. חרסיסיץ'/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', קלמי סבן, משה מישאלוב, מירקו אורמוש, איסמעיל ריאן, ז'וליאנו ספדאסיו, ננאד מרינקוביץ', חמדי סליחי.

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יגאל אנטבי, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully