וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אפשר להבין את הכעס של שחר"

9.2.2014 / 8:17

במכבי חיפה הגיבו לביקורת של הנשיא. ראיוס: "פרישקין חיובי מאוד". הקבוצה תעגן בחוזה של תורג'מן סעיף יציאה לאירופה

one

עד לא מזמן היה נראה שלמכבי חיפה אין סיכוי להגיע העונה לאירופה, אבל התוצאות בשלושת המשחקים האחרונים העלו את הקבוצה, לפחות באופן זמני, עד למקום השלישי. למרות הניצחון אמש (שבת) על הפועל רעננה (1:3), שחקני הקבוצה דיברו לאחר המשחק בעיקר על הנשיא יעקב שחר, שכזכור נכנס בסיום לחדר ההלבשה, נראה כעוס מאוד, ואף אמר להם: "מה איכפת לי שניצחתם, בבית צריך לשחק יותר טוב, במיוחד במחצית השנייה". "יענקל'ה בעט ברצפה, יכולת לראות כמה הוא עצבני אתמול, ולא רק הוא אלא גם בנאדו", אמר אחד השחקנים. "הוא כעס על היכולת במחצית השניה ואפשר להבין אותו. גם אנחנו מבינים שנגד קבוצות חדות יותר היינו יכולים להסתבך בצרות. הוא רוצה שניכנס לאיצטדיון החדש עם כרטיס ביד, וברור שצריך להשתפר בשביל זה".

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל רעננה בקרית אליעזר

שחר גער בשחקנים: "בבית צריך לשחק יותר טוב"

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הוא רוצה שניכנס לאיצטדיון החדש עם כרטיס ביד". יעקב שחר/ברני ארדוב

אמיר אדרי ספג ביקורת על הטעות שהובילה לשער המצמק ועל השמטת כדור ברחבה, לצד עצירות גדולות. גם אצל אייל משומר המצב דומה: המגן היה אחראי על הפנדל שנשרק לטובת הקבוצה והיה מעורב במשחק ההתקפה, אבל ספג ביקורת בעקבות היכולת בצד ההגנתי. "נוואקמה עבר אותו כמה פעמים באחד על אחד, וזה לא מתאים לו. לנוואקמה יש גם יכולות טובות מאוד על הקו, ועדיין אייל היה צריך לשמור יותר קרוב אליו", אמרו במועדון.

החלוץ ההונגרי תמאש פרישקין זכה למחמאות אחרי הופעת הבכורה. "ראיתם חלוץ שמפנה שטחים ועובד", נאמר על החלוץ. "מאז הגול השני הקבוצה הלכה אחורה, כשהוא נכנס ראיתם תנופה במשחק. מצד שני, הוא צריך לעבוד קשה כדי לחזור לעצמו בעיקר בגלל שלא שיחק תקופה ארוכה". אנדריי פיליאבסקי שוב גילה יכולת טובה במשבצת הקשר האחורי. אביחי ידין שאמור להחלים השבוע יתמודד מחדש על חולצת ההרכב מול בית"ר ירושלים. גם גוסטבו בוקולי עשוי לפתוח בטדי.

רובן ראיוס כבש אתמול צמד, השני שלו העונה בליגה (הראשון מול בני יהודה), כשגם אז כבש את אחד השערים בפנדל. "אני מאוד מאושר שאני יכול לעזור לקבוצה. אני שמח, אבל יותר שמח שהקבוצה רצה. הניצחון הזה מאוד חשוב", אמר ראיוס, שנשאל גם על היכולת הלא טובה במחצית השניה. "זה נכון, הריכוז במחצית השניה היה פחות טוב. רעננה ניצלה את זה. הם היו טובים וזכו בכל כדור. אחוזי הכדור היו לטובתם, אנחנו חזרנו אחורה", אמר ראיוס. "אנחנו כרגע לא חושבים על המאבק עם הפועל תל אביב, אלא ממשחק למשחק. אי אפשר לחשוב מה יהיה הלאה". על חלוץ הרכש תמאש פרישקין אמר: "הוא חיובי מאוד באימון ואנחנו מקווים שהוא יעשה עבודה טובה. הכיוון הוא חיובי מאוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
"אין הבדל בין ישראל ליוון, מלבד הגדולות". רובן ראיוס/אדריאן הרבשטיין

ראיוס נשאל גם על העונה האישית שלו, אותה התחיל בצורה טובה ודעך בהמשך. "אני עושה את אותם דברים כמו בהתחלה, הקבוצה נחלשה ואני איתה. הריכוז של השחקנים פחות טוב מאז. הקבוצה ממשיכה לעבוד, אני מקווה שנעשה את הדברים יותר טוב", אמר. לסיום, הקשר נשאל על ההשוואה בין הליגה הישראלית ליוונית, ועל התואר שקיבל השבוע –זר השנה ביוון לעונת 20012/13. "שתי הליגות מאוד תחרותיות. אין הרבה הבדל בין הקבוצות מלבד הגדולות. זה קורה גם ביוון. הזכייה של בתואר שחקן השנה ביוון? אני מאוד מאושר, יודע שההחלטה התקבלה על ידי השחקנים. זה נותן לי כוח. זה אומר שהדברים שאני עושה מתחילת הקריירה הם נכונים, אני רק רוצה להמשיך ככה".

אלון תורג'מן, שכבש אתמול את השער התשיעי שלו העונה, סימן בתחילת העונה כמטרה לשבור את שיאו האישי בכיבוש שערים לעונה. בעונתו הראשונה במדי הפועל פתח תקוה הוא כבש 8 שערים בכל המסגרות, לפני שנתיים 7 ובעונה שעברה 9. השער שלו בדרבי בשבוע שעבר ניפץ שיא אישי של שערי ליגה. מאתמול, תורג'מן כבר עם 9 שערי ליגה, לא כולל עוד 4 באירופה שאינם נספרים לצורך החישוב הנוכחי, וזאת למרות התחרות הגדולה על חולצת ההרכב. היכולת הזו הביאה להחלטה של ראשי המועדון לעגן בחוזהו סעיף יציאה לאירופה.

השחקן יוזמן לפגישה, ככל הנראה כבר בשבוע הבא, כדי לחתום על חוזה חדש לשלוש או ארבע שנים. התנאי הראשון של המועדון יהיה הסעיף החדש בחוזה. "זו לא תהיה עונת השיא שלו רק מבחינת שערים, אלא גם מבחינת יכולת", החמיאו שחקנים לחלוץ. "אולי הוא יגיע לעונות השיא שלו בנוער של טוברוק". ב-2009/10, תורג'מן כבש 17 שערים לפני שהפך לשחקנה של הפועל פתח תקוה, הקבוצה ממנה הגיע לכרמל. שנתיים קודם, במדי קבוצת הנערים, תורג'מן הבקיע 20 שערי ליגה שהפכו אותו לאחד הכישרונות הגדולים בטוברוק.

חן עזרא, אלון תורג'מן שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יקבל הצעה לחוזה לשלוש או ארבע שנים. אלון תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully