וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "אם היינו מרוכזים היינו מנצחים 0:5"

9.2.2014 / 7:13

בקבוצה היו מרוצים מ- 0:2 על הפועל חיפה, אך הבהירו: "הוצאנו אותה מהמירוץ לפלייאוף העליון אך עוד לא עשינו כלום העונה"

one

שביעות רצון גדולה מאוד נרשמה בקרב אנשי עירוני קרית שמונה על היכולת של הקבוצה בניצחון 0:2 על הפועל חיפה אתמול (שבת), ומרבית השחקנים זכו למחמאות. "אם היינו קצת יותר מרוכזים היינו מנצחים 0:5", אמרו בקבוצה. "שיחקנו טוב מאוד. יש לנו צעירים מאוד איכותיים שהיו מצויינים כמו חן דילמוני, עדן שמיר, אחמד עאבד, רועי קהת ואופיר מזרחי וזה כיף לראות שהם מצליחים כל כך". גם הבעלים איזי שרצקי בירך את השחקנים על יכולתם.

למרות הניצחון בקבוצה יודעים שהם רחוקים מלהשלים את המטרות שלהם כשהמרחק ביניהם לבין מקום שמוביל לפלייאוף התחתון הוא עדיין רק ארבע נקודות. "הוצאנו את הפועל חיפה מהמירוץ אבל אשדוד עדיין חזק בתוכו ויש לנו עוד מפגש מולם", אמר שחקן בקבוצה. "זה ניצחון חשוב אבל עוד לא עשינו כלום העונה".

בקבוצה יחלו כעת בהכנות למשחק הגביע מול אותה חיפה, ויתרכזו בעיקר בצד המנטלי בכדי לסייע לשחקנים להשיג ניצחון כפול על אותה יריבה בתוך ארבעה ימים. עדן שמיר שנפצע אתמול, סבל מסחורחורת בלבד ויהיה כשיר למשחק הגביע. מי שצפוי לחזור להרכב הוא שיר צדק על חשבונו של קאסיו פרננדס שזכה למחמאות גדולות על משחקו וייעדר בגביע בשל חמישה כרטיסים צהובים. בקבוצה אף ינסו לשלב את וויאם עמאשה לדקות ארוכות יותר. "יש עוד זמן עד שוויאם יחזור לכושר", אמר אחד מחבריו החדשים לקבוצה, "אבל מה שיש לו אי אפשר לקחת ממנו".

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
יש עוד זמן עד שישוב לכושר. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully