וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "היינו צריכים את הניצחון בשביל הביטחון"

9.2.2014 / 8:13

בקבוצה שחררו הרבה לחץ אחרי ה-0:1 על רמת השרון. בימים הקרובים ינסו במועדון להחתים את אברהם פאס על חוזה חדש

one

בבני סכנין נשמו לרווחה אחרי הניצחון אמש (שבת) 0:1 על רמת השרון. בקבוצה היו מודעים לכך שרק ניצחון ישאיר אותם בפער משמעותי לקראת סיום העונה במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון כשגם העובדה שהקבוצה ניצחה אחרי חמישה מחזורים ללא הביאה להתפרצות שמחה בקרב אנשי המועדון.

בתוך כך, בקבוצה ינסו לסגור בקרוב עם הבלם הספרדי אברהם פאס חוזה לעונה הבאה. לסכנין יש למעשה הסכם לעונה הבאה עם השחקן אלא שהוא יכול להשתחרר ממנו אם יביא הצעה גבוהה יותר מקבוצה אחרת. במועדון מעוניינים מאוד שהבלם ימשיך וצפויים לשוחח עם השחקן ולנסות לחתום איתו על חוזה חדש לעונה הבאה כבר מעכשיו כדי להבטיח את הישארותו.

אברהם פאס שחקן בני סכנין מול ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעשו הכל כדי להשאירו. פאס/ברני ארדוב

"זה היה ניצחון חשוב ביותר עבורינו", כך אמר השוער מחמוד קנדיל שהציל כמה שערים אתמול וממשיך ביכולת הטובה שלו העונה, "היינו צריכים את הניצחון גם בשביל הביטחון שלנו ואני מאמין שעכשיו הביטחון חזר ונמשיך הלאה". השוער החמיא גם הוא לפאס ואמר "זה שחקן ברמה אחרת. תענוג לשחק כשהוא בהגנה". קנדיל התייחס גם לדיבורים על אפשרות שיהיה חלק מסגל הנבחרת ואמר: "זה כבוד גדול להיות בנבחרת וכל אחד רוצה את זה. אני מבחינתי אמשיך לעשות את העבודה שלי ואשמח אם אוזמן".

אלברט קרוסאט ערך אתמול את הבכורה שלו בקבוצה והציג יכולת פושרת אך בסכנין מרוצים מאוד מיכולתו של השחקן. "מדובר בשחקן עם יכולות גבוהות מאוד", אמר גורם בקבוצה, "רואים עליו שיש לו רמה גבוהה של כדורגל והוא יעזור לנו בעתיד".

מי שזכה למחמאות הוא רביד גזל שחזר להרכב אחרי תקופה ארוכה והיה טוב מאוד. גזל צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב לאחר היכולת אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully