וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף: "לא הגיע לנו להפסיד"

9.2.2014 / 7:31

ברמת השרון כאבו את ההפסד 1:0 לסכנין שהותיר את הקבוצה מתחת לקו האדום. שחקן: "היינו פראיירים, ספגנו גול נאיבי"

one

יממה לאחר שהפסידו 1:0 לבני סכנין ופספסו הזדמנות פז להיחלץ מעל לקו האדום, בהפועל ניר רמת השרון מאוכזבים מאוד, בעיקר נוכח העובדה שהקבוצה הציגה כדורגל טוב מאוד, בעיקר במחצית הראשונה ועדיין סיימה ללא נקודות. "היינו פראיירים", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "במחצית הראשונה היינו חייבים לכבוש וגם הגול שספגנו היה גול של נאיביות".

המאמן חיים שאבו יצא מעודד מהיכולת ויבהיר לשחקניו שהוא מצפה מהם להמשיך באותו קו, שלדעתו גם יביא את הנקודות בסופו של יום. ריף פרץ, שערך את הבכורה שלו, זכה למחמאות על משחקו למרות שבשער שספגה הקבוצה ההגנה כולה קרסה. במועדון מקווים שגם אמיר האדז'יץ' שמחלים ממחלת הנשיקה ונכנס כמחליף אתמול יחזור לעניינים ויספר את השערים להם משוועת הקבוצה עד תום העונה.

"כואב מאוד להפסיד בעיקר כי זה לא הגיע לנו", אמר קני סייף, שהגיע גם הוא לכמה מצבים טובים אך לא הצליח לכבוש. "שיחקנו טוב כל המשחק ולצערי סבלנו מחוסר ריכוז, בגלל זה לא הצלחנו להוציא נקודות. לא הלך לנו מול סכנין אבל זה כדורגל. אסור לנו לחשוב על זה ואנחנו חייבים להסתכל על הגביע ואחר כך על המחזור הבא בליגה. מה אנחנו צריכים לעשות כדי להישאר? אנחנו חייבים לנצח ולהשיג כמה שיותר נקודות. בעזרת השם רמת השרון תישאר בליגה העונה".

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. קובי אליהו
מרוצה מהדרך, לא מהתוצאה. שאבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully