וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "במשחק הכי חשוב העונה היינו חושך"

9.2.2014 / 8:00

ביקורות קשות בקבוצה על התצוגה של השחקנים מול קרית שמונה. פליאה על ספסולו של לאלה: "איתו אנחנו יותר מסוכנים"

one

אכזבה גדולה נראתה אתמול (שבת) בהפועל חיפה אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה שחיסל כמעט לחלוטין את הסיכויים של הקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. חיפה הציגה את משחקה החלש ביותר העונה ב-2:0, ובקבוצה כעסו מאוד על היכולת של השחקנים ובייחוד על חוסר הלחימה. "זה כבר משחק שני שאנחנו לא נלחמים וזה חמור מאוד", אמר הבעלים יואב כץ שזועם על התצוגה במשחק. "אין כאן לחימה והשחקנים לא הראו מה שהיו צריכים להראות. לא רק שאנחנו לא צריכים עכשיו לחשוב על הפלייאוף העליון אלא אנחנו צריכים להסתכל למטה לכיוון התחתית ולקוות שלא ניקלע למאבקי ההישרדות. אם לא נילחם ונמשיך ככה בסוף, שוב ניאבק על ההישארות בליגה ואסור שזה יקרה".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
"אם לא נילחם ונמשיך ככה בסוף, שוב ניאבק על ההישארות בליגה ואסור שזה יקרה". יואב כץ/ברני ארדוב

גם בקרב השחקנים התחושה הייתה קשה. אחד מהם אמר: "לא הגענו למשחק. לא הצגנו אפילו מינימום של מלחמה. במשחק הכי חשוב העונה היינו פשוט חושך. זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה, ככה בטח לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון, אבל מבחינת כל השחקנים פה גם דיברנו על כך שכל עוד יש סיכוי, נעשה את הכול כדי להתברג בין שש הראשונות".

בקרב שחקנים רבים נרשמה גם פליאה מכך שמהראן לאלה לא פתח בהרכב. "עם מהראן לאלה אנחנו יותר מסוכנים וזה עובדה", אמר אחד השחקנים הבכירים. "נכון שמהראן רצה לעזוב ואולי הוא לא היה צריך להגיד את זה, אבל מקצועית הוא חייב להיות בהרכב וחבל שזה לא קרה".

עם זאת, גורמים בקבוצה אמרו שהעובדה שהקבוצה נמצאת במקום הנוכחי בעונה הזו היא סוג של הצלחה. "אין לנו קבוצה לפלייאוף עליון, היה צריך להביא לפה עוד שחקן ולא הביאו בינואר, אז מה מתפלאים?", אמר שחקן אחר. "דוד רביבו הגיע ואין ספק שהוא שחקן שיכול לתרום הרבה, אבל לידו היו צריכים להביא עוד שחקן. הסגל הנוכחי הוא סגל שמתאים למקומות 7-10 ואם נעשה את זה, אז לא נכשלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה. ברני ארדוב
""נכון שמהראן רצה לעזוב ואולי הוא לא היה צריך להגיד את זה, אבל מקצועית הוא חייב להיות בהרכב וחבל שזה לא קרה". מהראן לאלה/ברני ארדוב

כעת בחיפה ינסו להתרכז במשחק הגביע, גם הוא מול קרית שמונה, וירצו לנקום ביריבה. מי שצפוי לחזור להרכב הוא יובל אבידור שנעדר בשל חמישה כרטיסים צהובים. בחיפה מקווים שדריו פרננדס ויוסי דורה הפצועים יהיו כשירים למשחק. טאדאס קיאנסקאס ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, בעוד אושרי רואש יחזור להרכב.

"אני מאוד מקווה שנצליח בגביע", סיכם כץ. "אנחנו יכולים לנצח ואני מקווה שהשחקנים יעשו זאת כי אם לא, מה שנותר לנו יהיה רק להסתכל לכיוון התחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully