וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "אנחנו מציגים כדורגל איכותי, הגול עשה צדק"

8.2.2014 / 20:30

מאמנה של בני סכנין חגג את ה-0:1 על רמת השרון: "יהיה מדהים אם נגיע לפלייאוף העליון". שאבו: "היינו שווים הרבה יותר"

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
שבר בצורת ניצחונות. בלבול/ברני ארדוב

הרבה מאוד זמן לא חייכו בבני סכנין אחרי ניצחון בליגת העל. הקבוצה של מרקו בלבול התארחה הערב (שבת) אצל הפועל ניר רמת השרון אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון וחזרה עם כל שלוש הנקודות כשניצחה 0:1 משער דרמטי של דדי בן דיין שלוש דקות לסיום המשחק.

סכנין לא הציגה משחק גדול, אבל מאמנה מרקו בלבול היה מרוצה בסיום ואמר: "זה גול שעשה צדק, הגיע לנו לנצח. להוציא את המשחק מול מכבי תל אביב אנחנו משחקים טוב. באנו לשחק נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה וזה משחק קשה".

בלבול הוסיף: "בסך הכל אני מאוד מרוצה מהסיבוב השני עד כה. הגול נכנס אחרי לידה קשה, השגנו מטרה אחת שזה לא להיאבק בתחתית וזה הישג אדיר מבחינתנו, החשוב שאנחנו מציגים כדורגל איכותי ואם נצליח להגיע לפלייאוף העליון זה יהיה מדהים".

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. קובי אליהו
יצא מאוכזב. חיים שאבו/קובי אליהו

בצד השני, ברמת השרון יצאו מאוד מאוכזבים מההפסד בעיקר לאור העובדה שהם הציגו יכולת די טובה וגם תיקו היה מעלה אותם מעל הקו האדום.

"אני מאוכזב מאוד, היינו שווים הרבה יותר, שלטנו במשחק בחלקים גדולים אבל לצערי זה לא מספיק כי אנחנו קבוצת תחתית וצריכים את הנקודות", כך אמר בסיום חיים שאבו מאמנה של רת השרון, "אני בטוח שאם נמשיך ככה נשיג את הנקודות בהמשך העונה".

על המשך העונה ועל הבכורה של ריף פרץ, אמר שאבו: "נכנסנו לסדרה של משחקים שאנחנו יכולים לנצח, בסך הכל ריף פרץ והשחקנים החדשים עשו עבודה טובה והפנים שלנו קדימה למשחק מול אשדוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully