וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי הפסידה בקרב הראשון בגרנד סלאם פריז

8.2.2014 / 19:27

אלופת העולם עלתה להתחרות חולה בתחרות בצרפת, והפסידה לצרפתיה אן לור בלארד. גילי כהן סיימה במקום החמישי

ירדן ג'רבי, ג'ודוקאית ישראלית. יוסי ציפקיס
תנסה לתקן בתחרות הבאה. ירדן ג'רבי/יוסי ציפקיס

טורניר גרנד סלאם פריז, תחרות הג'ודו היוקרתית ביותר ב-2014 עד עכשיו, יצאה היום (שבת) לדרך עם חדשות פחות טובות מכיוונה של המשלחת הישראלית. ירדן ג'רבי, אלופת העולם בקטגוריית משקל של עד 63 ק"ג, יצאה לתחרות חולה והשתתפותה הייתה מוטלת בספק לפי אנשי איגוד הג'ודו. בסופו של דבר ג'רבי עלתה להתחרות, ואחרי שעברה את הסיבוב הראשון אוטומטית, היא פגשה בסיבוב השני את אן לור בלארד הצרפתיה. ג'רבי הפסידה לה באיפון אחרי 3:16 דקות וסיימה את חלקה בפריז מוקדם מהצפוי, בתקווה שהפעמים הבאות יראו טוב יותר.

ההישג הטוב של היום למשלחת הישראלית נקבע על ידי גילי כהן (עד 52 ק"ג) שהתחרתה לראשונה בחייה בתחרות גרנד סלאם. כהן פתחה את הטורניר בניצחונות על יריבות מגרמניה וצרפת (בניקוד) אבל הפסידה ברבע הגמר לאנדראה צ'יוט הרומניה, סגנית אלופת אירופה. כהן עברה לבית הניחומים, שם ניצחה בקרב הראשון יריבה מפורטוגל אבל הפסידה בקרב על מדליית הארד למרין קראה הגרמניה, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה.

אצל הגברים, טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) הפסיד כבר בסיבוב הראשון לג'ודוקא מטייוואן. גולן פולק נעדר ממשקל 66 ק"ג בגלל פציעה, טל פליקר שהתחרה באותה קטגוריה הפסיד בקרב הראשון שלו ליריב צרפתי. שגיא מוקי (עד 73 ק"ג) ניצח בסיבוב הראשןו יריב גרמני ,אבל הפסיד בשני לצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully