וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה צפויה לאשר את המגרש בלוד

6.2.2014 / 19:35

בעקבות הלחץ, המשטרה ערכה הערכת מצב מחודשת וצפויה לאשר את האיצטדיון לגביע. רק 1,400 אוהדי בית"ר יוכלו להגיע

one

לאחר שאתמול (רביעי) הוציאה עיריית לוד צו סגירה לאיצטדיון בעיר והודיעה לבעלים של בני לוד אבו סובחי כי משחק שמינית גמר הגביע נגד בית"ר ירושלים לא ייתקיים בלוד, נראה כי הלחצים של כל הגורמים עשו את שלהם והערב שינתה המשטרה את החלטתה כך שהמשחק יתקיים בלוד.

אבו סובחי הבעלים של בני לוד. קובי אליהו
עיקרון הספורטיביות יישמר. אבו סובחי/קובי אליהו

מהמשטרה נמסר כי "לאחר הערכת מצב מחודשת הוחלט כי ניתן יהיה לקיים את המשחק בלוד תחת אבטחה מוגברת". מאחורי הקלעים ב-24 שעות האחרונות הופעל על המשטרה לחץ גדול מאוד. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון פנה לבכירים במשטרה שמשכו בחוטים, ולוד הודיעה כי לא תופיע אם המשחק ייערך מחוץ ללוד. ראש העיר יאיר רביבו התערב אף הוא ואמר שיישא בכל עלויות אבטחה שיהיו והדברים נשאו פרי כאשר הערב שונתה ההחלטה.

יושב ראש בני לוד, איסמעיל אזברגה, אמר: "אנחנו מודים להתאחדות, לאבי לוזון, לניר ינקלביץ' ולראש העיר יאיר רביבו שהפכו עולמות והגיעו לכל פינה כדי לאשר את המשחק הזה. אנחנו מבטיחים כי המשחק יהיה חגיגה גדולה עם הפרדה מוחלטת בין הקהלים ויעבור בשלום. אנחנו מחוייבים לתת לבית"ר כ-300 כרטיסים, אך הם יקבלו 1,500, כמחצית מהאיצטדיון.

למעשה, כ-1,400 כרטיסים יוצאו למכירה עבור אוהדי בית"ר כאשר 100 נוספים יינתנו להנהלה כהזמנות ליציע הכבוד. האיצטדיון בלוד מכיל יציע אחד גדול של כ-3,000 מקומות כאשר מה שמפריד בין קהלי קבוצות הוא יציע הכבוד. ייתכן כי המשטרה תדרוש שטח הפרדה נוסף ואז כמות הכרטיסים לכל צד עשויה אף לרדת בכמה מאות.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אין טאבו בהרכב". סלליך/קובי אליהו

בתוך כך, בית"ר ערכה היום אימון לקראת המשחק ביום שבת נגד בני יהודה. על פי התרגולים, רוני לוי אינו מתכנן שינויים בהרכב. נראה כי כתוצאה מכך שכל הסגל נשאר, מספר שחקנים צפויים להיפגע, במיוחד סינטאיהו סלליך, עומר אצילי וברק משה שהיו מועמדים להשאלה, אך במועדון אמרו: "סלליך אמור היה ללכת אבל אם הוא יהיה טוב הוא גם ישחק לפני דני פרדה. אין טאבו בהרכב. יש לנו שלושה משחקים בשמונה ימים והרבה שחקנים יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully