וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: צדק עשוי לפתוח מול הפועל חיפה

6.2.2014 / 18:00

הבלם, שלא זוכה לדקות רבות מאז חזר מהפציעה, עשוי לתפוס את חולצת ההרכב. עמאשה ייכלל בסגל אם קולה לא יהיה כשיר

one
שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק. אדריאן הרבשטיין
הקאמבק יושלם? צדק/אדריאן הרבשטיין

בלמה של עירוני קרית שמונה, שיר צדק, עשוי לפתוח בהרכב לראשונה מזה חודשים רבים במשחק בשבת מול הפועל חיפה. המאמן ברק בכר מתלבט מאוד בנוגע לעמדת הבלם השני שישחק ליד קאסיו פרננדס ועל פי האימונים האחרונים, נראה כי הסיכויים שצדק יפתח לא רעים בכלל.

הבלם עבר פציעה ושיקום ארוך ומאז ששב למגרשים, טרם פתח בהרכב והוא ממעט לקבל דקות. בעקבות כך, צדק גם ביקש לעבור לבני יהודה, שרצתה בשירותיו, אך בקרית שמונה התנגדו וכעת הוא מתחיל לחזור לעניינים. עם זאת, ייתכן כי בסופו של דבר דין מימוני או מתן אוחיון יפתחו. "יש לנו ארבעה בלמים מצוינים, שלכל אחד מהם מגיע להיות בהרכב", אמרו בקבוצה, "זו פריביליגה אדירה".

שחקני עירוני קרית שמונה, מתן אוחיון (ימין), קאסיו פרננדס. ברני ארדוב
אולי הציוות יהיה ביניהם? פרננדס ואוחיון/ברני ארדוב

לעומת מצבת הבלמים, קרית שמונה בבעיה בעמדות המגנים, זאת בשל העובדה שבנג'מין פרנסיס לא הגיע לקבוצה, לאחר שהמו"מ עמו התפוצץ אתמול (רביעי), רגע לפני תום מועד ההעברות בישראל.

"אין לנו בכלל מגנים מחליפים", אמר שחקן בקבוצה, "עשו כאן טעות אדירה. אנחנו במאבקים על הפלייאוף העליון ובגביע ובסופו של דבר נשארים עד סוף העונה בלי מגן ימני מחליף ובלי מגן שמאלי מחליף. זה לא מצב אידיאלי בלשון המעטה".

בקבוצה מודעים למצב ואם ייתקלו בבעיה בעמדת המגן הימני, אוחיון יכול לשחק בעמדה זו. אם יהיה חסר מגן שמאלי, הפתרונות יצטרכו להיות יצירתיים ויכולים לכלול העלאת שחקן מהנוער.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
הבכורה המחודשת תחכה עוד שבוע? עמאשה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מרוצים מההחתמה של ויאם עמאשה, אך ברור לכולם שהשחקן עשוי להגיע ללא כושר משחק וייקח זמן עד שייכנס לעניינים. בצוות המקצועי עוד לא החליטו אם עמאשה יהיה בסגל למשחק מול הפועל חיפה או יישב ביציע וההחלטה צפויה ליפול היום לאחר אימון הערב, שיהווה את אימון הבכורה המחודשת של החלוץ בקבוצה.

ההחלטה אם עמאשה יהיה בסגל או לא צפויה ליפול גם לאור מצבו של רוג'רס קולה. החלוץ סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ואם יצליח להתאמן היום ובקבוצה יראו שהוא כשיר,, עמאשה צפוי להמתין ביציע. אם קולה לא יהיה כשיר, עמאשה ייכלל בסגל וימתין על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully