וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש-סכנין: "הזדמנות לצאת משרשרת משחקים רעים"

בקבוצה מהצפון מחפשים שלוש נקודות אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון. ריף פרץ יערוך בכורה בשורות המארחת (ש', 18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 5. סכנין מובילה 1:3 בניצחונות ועוד משחק נגמר בתיקו (השנה).

* כשרמה"ש מארחת: שני ניצחונות לסכנין, 0:1 ו-1:3.

* רמה"ש כבר חודשיים ללא ניצחון בית, מאז ה-0:2 על מכבי פ"ת בתחילת דצמבר 2013.

* שתי הקבוצות לא הבקיעו בשני המחזורים האחרונים.

* בני סכנין הרבה יותר גרועה בפברואר (37 אחוז) מאשר בינואר (41.27 אחוז). ובינואר השנה, נזכיר, היא עדיין לא ניצחה.

נתונים: דריבליסט

קפטן הפועל ניר רמת השרון קובי מוסא. קובי אליהו
רמת השרון ללא ניצחון בית מאז דצמבר 2013. קובי מוסא/קובי אליהו

הפועל ניר רמת השרון:

הבשורה הטובה ברמת השרון הייתה חזרתם לאימונים ולסגל של אורי שטרית ואמיר האדז'יץ. חזרתו של שטרית, שסבל מקרע בשריר, הייתה צפויה, אך במקרה של האדז'יץ' חששו במועדון מהיעדרות ארוכה, ותוצאות הבדיקות, שהבהירו כי הווירוס מאחוריו והוא יכול לחזור לסגל כבר בשבת הקרובה, הן הבשורה הכי טובה שחיים שאבו יכול לקבל.

מעבר לכך, ריף פרץ צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב מול בני סכנין בגרונדמן, כאשר לצדו צפוי לשחק גל בראל או יגיל ביטון. שאבו יחסר את בן בן יאיר בחלק הקדמי לאחר שהורחק נגד הפועל תל אביב. יוסי שבחון צפוי להחליפו בקישור. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב. אבי סטרול ייעדר עקב פציעה.

שאבו אמר לקראת המשחק: "החזרה של האדז'יץ' כל כך מהר זה חיזוק הכי טוב שיכול להיות. יש לנו סגל קצר לקרבות התחתית אך לא נתלונן וננסה להביא שלוש נקודות שייתנו לנו לנשום קצת".

ריף פרץ שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ניב אהרונסון
ממכבי תל אביב ישר למרכז ההגנה של חיים שאבו. ריף פרץ/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בקבוצה מהצפון מתאוששים מהווירוס שפקד שחקנים רבים וגם חלק מאנשי הצוות המקצועי, כאשר בקבוצה מקווים שכולם יהיו כשירים למשחק מול מול הפועל ניר רמת השרון. מי שלא ישחקו הם מוחמד גדי, שייעדר עקב חמישה כרטיסים צהובים, וחאלד חלאיילה, שהורחק במשחק האחרון של הקבוצה. בקבוצה מרוצים מאוד מהפעולות שנקטו במהלך חלון ההעברות ובעיקר מהעובדה שהצליחו להשאיר את רביד גזל, ובכך יצרו סגל עמוק שצפוי לרוץ עד סוף העונה, ולעזור לסכנין במאבקה על כרטיס לפלייאוף העליון.

במועדון הצליחו, כאמור, להעביר ביום האחרון גם את אלברט קרוסאט, שמתחיל להשתלב בקבוצה. גזל עשוי לפתוח בהרכב כשההתלבטות של מרקו בלבול היא בינו לבין אחמד קאסום. דדי בן דיין, שנעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב, כמו גם עלא אבו סלאח, צפויים לחזור להרכב.

"אנחנו משחקים נגד רמת השרון במגרש שלהם וזה תמיד מגרש קשה", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו כבר בשרשרת משחקים לא טובים וללא ניצחונות וזוהי ההזדמנות לעשות את זה ולצאת מהתקופה הזו". סכנין לא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים ולה מאזן של שלושה הפסדים ושני תוצאות תיקו.

רביד גזל שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בלבול מתלבט בינו לבין קאסום. גזל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

רמת השרון: ריף פרץ

רמת השרון משחקת כבר כמה משחקים ללא בלמים טבעיים וההגנה נראית בהתאם. פרץ מגיע רעב מאוד ממכבי תל אביב כאשר חיים שאבו בונה עליו כעל זה שיעשה את השינוי בהגנה ויהיה לעמוד התווך שלה.

בני סכנין: דדי בן דיין

המגן הוותיק הפתיע את כולם העונה כשהפך לאחד השחקנים הטובים בקבוצה. במשחק בגרונדמן הפריצות של בן דיין יהיו חשובות במיוחד, כשעוד תצוגה בעונה הטובה של בן דיין מבחינה התקפית עשויה להביא לסכנין את הנצחון שבקבוצה כל כך מעוניינים בו.

דדי בן דיין בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
הפריצות שלו קריטיות להתקפה של סכנין. בן דיין/יוסי ציפקיס

הרכבים משוערים

רמת השרון: איתמר ניצן; קובי מוסא, ריף פרץ, גל בראל, מנחם סאן; תום מנשרוב, בן רייכרט, יוסי שיבחון, אפרים טאקה, קני סייף; יוסף אבו לאבן (שלומי מראד).

בני סכנין: מחמוד קנדיל,עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, חורחה אלונסו, רביד גזל (אחמד קאסום), חאמד גנאים, מארק פרננדס, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת.

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully