וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אילת שיחקה בצורה מרשימה בחצי הגמר"

6.2.2014 / 12:36

פורוורד מכבי ת"א לא מזלזל ביריבה בגמר (20:45, ער'1): "מוכנים מנטלית". אזלו כל הכרטיסים. חילוקי דעות בנוגע לרכש

עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הערב (חמישי) בגמר גביע המדינה מול הפועל אילת. למרות שהצהובים לא מצהירים זאת, השחקנים ובהנהלה מודעים היטב כי איבוד הגביע ייחשב ככישלון ופגיעה ביוקרה "במסורת של מכבי".

אם היו כאלו שדאגו לגבי כמות הקהל במשחק, אז המנהלת הודיעה שכל הכרטיסים למשחק נמכרו וההיכל יהיה מלא לחלוטין. אילת תביא למשחק כ-2,500 אוהדים ב-16 אוטובוסים, 3 טיסות ומאות יגיעו ברכבים פרטיים את כל הדרך מהעיר הדרומית בישראל ובקבוצה הדרומית משוכנעים שאם היו בידם עוד כרטיסים גם הם היו נמכרים.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מטביע מול בני הרצליה. קובי אליהו
לא מזלזל ביריבה. דווין סמית'/קובי אליהו

דווין סמית' הפורוורד הוותיק נשמע דרוך לקראת המשחק: "זה תמיד מרגש להתחרות על תואר, זו הסיבה בה אנחנו מתחרים, כולם מוכנים ונרגשים לקראת המשחק".

"אילת שיחקה בצורה מרשימה בחצי הגמר מול הפועל תל אביב, אבל המאמנים נתנו לנו תכנית משחק וכל עוד אנחנו עובדים קשה, והתכוננו כפי שצריך גם אז נהיה מוכנים. הכינו אותנו מנטלית ומקצועית".

סמית' הוסיף: "מנטלית, אנחנו יודעים בשביל מה אנחנו משחקים ומה צריך לשחק. במשחק האחרון לקח לנו קצת זמן להכניס את כולם לעניינים ולהבין מה המעמד .אבל זה משחק אחד, או שאתה לוקח תואר או שאתה הולך הביתה".

בתוך כך, במכבי ממשיכים בבדיקות האינטנסיביות לגבי הבאת שחקן גבוה במקומו של שון ג'יימס הפצוע. עם זאת, בהנהלה ובצוות המקצועי קיימים חילוקי דעות לגבי זהות השחקן, כמו גם הסכום אותו ישקיעו , כך שטרם התקבלה החלטה סופית בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully