וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "פלצ'וק בהלם. ברקת השאירה שחקן בכוח"

6.2.2014 / 9:25

הקשר שנשאר בבירת הנגב מאוכזב, ויילקח לשיחה. ברדה ופלט עוזרים להובר להתאקלם: "הוא מרגיש כאן כמו בבית"

one

"ניקולאס פלצ'וק פשוט בהלם מהמצב שנוצר. הקבוצה בגדה בכל העקרונות של משחק הוגן כשהשאירה אותו בקבוצה בכוח, אלונה הייתה חייבת לשחרר אותו. עכשיו הוא יישב מתוסכל על הספסל, מה יצא להם מזה?". כך אמרו אתמול שחקנים בהפועל באר שבע בעקבות הפיצוץ בעסקת העברתו של הקשר ניקולאס פלצ'וק למ.ס אשדוד, שהתקבלה בהפתעה רבה.

כזכור, פלצ'וק כבר סיכם את תנאיו בקבוצה מעיר הנמל, גם העברתו מבאר שבע סוכמה בעל פה, אלא שהמכשול היחיד שבגללו העסקה פוצצה היה התניה של באר שבע לסעיף שלפיו אסור לו לשחק נגד קבוצתו לשעבר. "בעבר זה לא היה מקובל בכדורגל הישראלי, אבל פתאום קבוצות מאמצות כללים כי הן חוששות משחקנים ששחררו. גרוע מאוד שפלצ'וק נשאר כאן", הוסיף אחד השחקנים, שסיפר כי פלצ'וק דיווח באימון שנערך אתמול כי הוא עוזב לאשדוד. במועדון מתכוונים לקחת את הקשר לשיחה ולהסביר לו כי יהיה חלק מהרוטציה של אלישע לוי, אם כי השחקן מתקשה להאמין שהמאמן ירצה להחזיר אותו כעת לעניינים.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
נקלע לסיטואציה לא פשוטה. פלצ'וק/קובי אליהו

בנושא אחר, הקשר דויד הובר ערך אתמול את אימון הבכורה שלו בקבוצה ובמועדון מספרים כי עושה רושם שהחברות עם אליניב ברדה וגליינור פלט הקלה עליו בהתאקלמות. "ברדה ופלט כל הזמן לידו, הוא מרגיש כאן בבית", סיפר אחד השחקנים. "הם יעזרו לו להתאקלם מהר מאוד. אין שום סיבה שתוך שבועיים הוא לא ירגיש חלק מרכזי בקבוצה". הובר ייכלל בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב.

היום (10:45, וסרמיל) תיערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה ביום שני, בה יתייחס אלישע לוי למשחק העונה ביום שני, להחתמת הובר ולעניין פלצ'וק. אלונה ברקת נפגשה אתמול עם נציגי האוהדים והבהירה כי אף גורם במועדון לא יפוטר, וכי המסקנות מהאירועים האחרונים בנוגע להתנהלות במכירת הכרטיסים הוסקו. "אני עומדת בראש המערכת, והאחריות היא שלי, ולא של אף אחד אחר", הבהירה ברקת בשיחה.

מהמועדון נמסר בתגובה: "במהלך הפגישה, העלתה קבוצת האוהדים מספר הצעות לשיפור השירות לאוהדים, והנגשת הליך מכירת הכרטיסים למשחקי הבית והחוץ של המועדון, תוך דו שיח פורה, ושיתוף פעולה חיובי בין האוהדים להנהלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ערכו שיחה עם אלונה. אוהדי באר שבע/יוסי ציפקיס

נושא אחד שיצא לפועל כבר במהלך העונה הנוכחית נוגע למכירת הכרטיסים למשחקי החוץ. הנהלת הקבוצה תיקח לידיה עשרה אחוזים בלבד מן הכרטיסים בעבור השחקנים, עובדי המועדון ונותני החסויות של הקבוצה. שאר 90 האחוזים יחולקו, כאשר מחציתם יוקצו בעדיפות ראשונה למחזיקי המנויים למשחקי הבית של הקבוצה: בתחילת המכירה המוקדמת יתקיים יום מכירה אחד בו כרטיסים יימכרו במשרדי 'לונה טורס' ודרך האינטרנט רק למחזיקי מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully