וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר היקר בהיסטוריה של עכו: 94,441 שקל בחודש

החלוץ חמדי סליחי יהנה ממענק הישארות של 30,315 שקל, ובעונה הבאה שכרו יקפוץ ל-103,841 שקל. כל פרטי החוזה

one

חמדי סליחי (30) הוא ללא ספק הזר הכי יקר שהחתימה אי פעם קבוצת הפועל עכו. החלוץ האלבני, שהגיע כדי לפתור את הבעיה בחלק הקדמי של יובל נעים, חתם בתחילת השבוע על חוזה לשנה וחצי, שפרטיו נחשפים כעת. סליחי, שהגיע לעכו מג'יאנגסו סיינטי הסינית, ירוויח בכל אחד מארבעת החודשים הקרובים סכום שיא עבור המועדון לשחקן - 94,441 שקל ברוטו.

אמנם עכו נמצאת בתחתית במקום ה-11, אך אם היא תעשה את הבלתי ייאמן מעתה ועד סוף הסיבוב השני בששת המחזורים הקרובים ותעפיל לפלייאוף העליון, מה שלא סביר שיקרה, סליחי ירוויח 94,441 שקלים נוספים. מה שיותר הגיוני הוא שעכו תיאבק על חייה בתחתית, ואם היא תשרוד, סליחי יקבל מענק הישארות בגובה 30,315 שקל ברוטו. פרט לכספים שיקבל, סליחי יהנה בתקופת שהותו מרכב שכור ומדירה מושכרת, כמקובל אצל שחקנים זרים בארץ.

חמדי סליחי שחקן נבחרת אלבניה. AP
הזר היקר בהיסטוריה של עכו. סליחי/AP

האלבני, שחתם על חוזה לשנה וחצי, יוכל להשתחרר מחוזהו בסוף העונה אם עכו תרד ללאומית. בכל מקרה, אם עכו תישאר בליגת העל, שכרו של סליחי יקפוץ בעונה הבאה ל-103,841 שקל בחודש, כשגובה מענק לפלייאוף העליון ומענק ההישארות יישארו זהים בהשוואה לעונה הנוכחית. בנוסף, בחוזה של סליחי קיים סעיף מעניין שמדבר על הבקעת השערים. בכל עונה אם סליחי יכבוש למעלה מעשרה שערים, הוא יקבל סכום של 6,063 שקל עבור כל שער החל מהשער ה-11.
למרות הרקורד המרשים שלו, סליחי נחשב לחידה גדולה בעיקר לנוכח השאלה באיזה כושר הוא נמצא. החלוץ, שמשחקו האחרון היה ב-30 באוקטובר אז עלה כמחליף, הבקיע העונה 12 שערים ב-36 הופעות ונדמה שאם הוא ישתלב במהירות במועדון, עכו תוכל להרוויח חלוץ מצוין בשנה וחצי הקרובות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully