וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אם עמאשה לא היה עובר, היה ממשיך ביציע"

6.2.2014 / 8:26

בנאדו לא התכוון להחזיר החלוץ לסגל. גורם: "הוכיח שלא מתפשר על עקרונות". המאמן לשחקנים: "עזרו לפרישקין להתאקלם מהר"

one

במכבי חיפה מרוצים מהעברת חלק מהשחקנים המנודים לקבוצות אחרות. שחרורם של חן עזריאל לבני יהודה, ויאם עמאשה לקרית שמונה וכן של שלומי אזולאי, שלא נכלל ברשימה זו, לבית"ר ירושלים. כל אלה יחסכו למועדון כ-200 אלף דולר עד תום העונה ואפשרו את החתמת החלוץ תמאש פרישקין ללא צורך בהגדלת התקציב. "עמאשה היה צריך לעזוב כבר בקיץ. הוא עשה טעות שנשאר כאן", אמרו במועדון.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
ינסה להתאקלם בקרית שמונה. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן אריק בנאדו קיבל החלטה שלא להחזיר את ויאם עמאשה לסגל בכל מקרה לאחר מועד ההעברות. "ההעברה הזאת הוסיפה הרבה כבוד לאריק, שהוכיח שהוא לא יתפשר על החלטות שקיבל. גם את סלליך הוא לא הסכים להחזיר בגלל שיקולים דומים. אם עמאשה לא היה עובר, הוא היה ממשיך לשבת ביציע".

המאמן אריק בנאדו הציג אתמול באימון את פרישקין, ואמר לשחקנים: "קבלו את השחקן החדש שלנו. עזרו לו להתאקלם בקבוצה מהר. מעכשיו הראש ברעננה". במועדון משוכנעים שיחד עם הרכש החדש הקבוצה תוכל להבטיח מקום באירופה.

הבלם איציק כהן יישאר בקבוצה עד תום העונה. במועדון לא היו מרוצים מכך שכהן לא עבר לקבוצה אחרת, אבל במקביל דיווחו כי אף אחת מההצעות לא הייתה רלוונטית. "יכולנו למצוא לו קבוצה, אבל לרגע לא חשבנו לממן לו 80 אחוז מהשכר", אמרו. למרות שהשחקן מחזיק בחוזה לעונה נוספת, הוא יעזוב את חיפה בתום העונה. במועדון מעריכים שאייל גולסה יעזוב בתום העונה לבלגיה או לסלטיק. המטרה היא לשדך אותו לקלאב ברוז' או סטנדרד ליאז', או למועדון אחר ממרכז הטבלה ומעלה.

בשעה 14:00 תיפתח מכירת הכרטיסים למשחק מול בית"ר ירושלים בטדי, שייערך ביום ראשון הבא (20:50). כרטיס בוגר יעלה 88 ש"ח, כרטיס נוער/חייל/סטודנט/נשים 44 ש"ח. גם מכירת הכרטיסים למשחק הבית מול הפועל תל אביב תיפתח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully