וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ארבעה משחקים בסוף השבוע

5.2.2014 / 17:21

מחזור מרתק ברחבי הארץ. בחמישי: רחובות מארחת את הרבלס (20:30) והקינגס את הבלאק סווארם (21:00). שישי: חיפה-ליונס (10:00), שבת: טרופרס-פיונירס (20:30)

יהודה רבלס. שגיא דיין, מערכת וואלה! NEWS
הרבלס בדרך לטיול?/מערכת וואלה! NEWS, שגיא דיין

שבוע אחרי משחק העונה, בו הוכיחה יהודה רבלס את עליונותה ונותרה הקבוצה היחידה בליגה עם מאזן נטול הפסדים, ליגת הפוטבול הישראלית תחזור לפעילות בסוף השבוע עם ארבעה משחקים. בחמישי: רחובות סילברבקס מארחת את יהודה רבלס (20:30) וירושלים קינגס את באר שבע בלאק סווארם (21:00). בשישי: חיפה אנדרדוגס מול ירושלים ליונס (10:00). בשבת: פתח תקוה טרופרס מול תל אביב פיונירס (20:30).

רחובות סילברבקס (5:0) - יהודה רבלס (0:4), חמישי, 20:30

משחק הקצוות של הליגה בין הקבוצה שטרם ניצחה לקבוצה שעדיין לא הפסידה. הסילברבקס ינסו לחלץ משהו, בעוד הרבלס צפויים לנצל את ההזדמנות ולתת גם למחליפים שלהם דקות משחק.

ירושלים קינגס (3:2) - באר שבע בלאק סווארם (3:2), חמישי, 21:00, אצטדיון קראפט

מאבק מאוד מעניין בין קבוצות עם מאזן זהה. המשחק הזה עשוי להשפיע מאוד על מאבקי המיקום בסיום העונה, לקראת הפלייאוף. שתי הקבוצות כבר הפסידו העונה לאנדרדוגס, שנאבקים גם הם על כרטיס העלייה לפלייאוף ומי שתשמוט גם את המפגש הזה, תתקשה מאוד בהמשך להתברג לאחד מששת המקומות הראשונים בליגה.

חיפה אנדרדוגס (2:2) - ירושלים ליונס (1:4), שישי, 10:00, קרית ים

משחק מרתק בכרמל. הליונס עם מאזן מצוין ורוצים לנצל את המפגש הזה כדי להוכיח סופית שהם באליטה של הליגה בעוד המארחים רוצים להראות שהם מסוגלים לעמוד מול הקבוצות הגדולות ולהשיג ניצחון חשוב במאבקי הפלייאוף.

פתח תקוה טרופרס (2:2) - תל אביב פיונירס (2:2), שבת, 20:30, רמלה

בקיץ האחרון לא מעט שחקנים נדדו מהפיונירס לטרופרס וכעת הם ייפגשו את האקסית בניסיון להראות לה שהמקום בפלייאוף שייך להם. התל אביבים מנסים להיכנס למקומות הראשונים בליגה וצריכים ניצחונות במשחקים כאלה כדי להוכיח שהם יכולים לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully