וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה החליטה: בני לוד לא תארח את בית"ר במגרשה

5.2.2014 / 17:02

צו סגירה יוצא למתקן של הקבוצה מהלאומית, עקב רגישות המשחק, כמות הקהל וקשיי האבטחה. המנכ"ל אזברגה איים: "לא נופיע". הירושלמים נקנסו ב-15 אלף שקל על התפרעות האוהדים מול הפועל תל אביב

ברני ארדוב

בפגישה שנערכה אחר הצהריים במשטרת לוד, הוחלט כי יוצא צו סגירה למגרש ובני לוד לא תוכל לארח את בית"ר במגרשה. רגישות המשחק, כמות הקהל וקשיי האבטחה, היוו לשיקולים המרכזיים בהחלטה. בעלי לוד אבו סובחי: "לא נוותר. אם לא נשחק בלוד, לא נוותר. לא נשלם אבטחה של 300 אלף שקל במגרש גדול. נילחם שזה יהיה בלוד, יש תקנון".

בבית"ר ירושלים העריכו כי זו תהיה החלטת המשטרה ובכל מקרה מקווים כי המשחק ייערך באצטדיון גדול על מנת שאלפי אוהדים יוכלו להגיע. גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר: "אנחנו מתנגדים נחרצות להחלטה ואנחנו מתכוונים להגיד לדרגים הכי גבוהים של המשטרה כדי לשנות אותה. בני לוד צריכה לארח בביתה ונעשה הכל כדי שזה מה שיקרה".

מנכ"ל בני לוד ומנהל האירועים איסמעיל אזברגה שלח הערב מכתב להתאחדות, בו הודיע שהקבוצה לא תופיע למשחק בשום מגרש פרט למגרש בלוד. אזברגה אמר היום: "לא ניתן לאף אחד למנוע את החגיגה בלוד. עשינו הכול כדי שהמשחק יתקיים בלוד. אנחנו מחויבים לתת לבית"ר 10% מהכרטיסים, שזה 300 אבל אנחנו נותנים להם 50% שזה 1,500. אין שום בעיה עם המשטרה, נעמוד בכל דרישה ובכל עלות אבטחה ושיטור שהמשטרה תדרוש. המגרש היחיד בארץ שיש הפרדה מוחלטת של חניונים, גישה וכניסה לאיצטדיון הוא המגרש בלוד. אין שום סיבה בעולם מנוע את זה מאיתנו ואנחנו מודעים שוב, לא נופיע למשחק אם הוא לא יתקיים בלוד".

היום העבירה בית"ר את דני פרדה בבקרה, והקשר יהיה בסגל הקבוצה למשחק החשוב מול בני יהודה בשבת.

ברק משה לא הצליח למצוא קבוצה ברגע האחרון, ויישאר בבית"ר, גם גם רועי זיקרי, שבית"ר סירבה לשחררו להפועל ניר רמת השרון.

הקבוצה נקנסה ב-15 אלף שקל על התפרעות אוהדיה באצטדיון בנתניה (שריפת כיסאות, השלכת רימון עשן) במשחק ההפסד 3:1 להפועל תל אביב.




בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

אבו סובחי הבעלים של בני לוד. קובי אליהו
לא נשלם אבטחה של 300 אלף שקל במגרש גדול. נילחם שזה יהיה בלוד". אבו סובחי/קובי אליהו

הצו המנהלי שהוצא נגד המתקן בלוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully