וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "חייבים להגיע מרוכזים, בעיקר בריבאונד"

5.2.2014 / 12:40

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לגמר גביע המדינה בכדורסל (ה', 20:45, ערוץ 1). האוסטרלי: "בינתיים עשינו רק חצי עבודה"

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. ברני ארדוב
לא מזלזל באילת. אינגלס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק גמר גביע המדינה בכדורסל נגד הפועל אילת, מחר (חמישי, 20:45, ערוץ 1) ביד אליהו. הבוקר ערכה הקבוצה אימון ובערב יתקיים אימון נוסף. בקבוצה ביקשו מהשחקנים לשמור על דריכות כשהחשיבות לקבוצה לגביע הובהרה לשחקנים.

ג'ו אינגלס לא מקל ראשו ביריבה: "אילת שיחקה טוב מאוד נגד הפועל תל אביב בחצי הגמר. מדובר בקבוצה טובה ואנחנו חייבים להגיע דרוכים ומוכנים. מצפה לנו משחק הרבה יותר קשה מהמשחק האחרון, כך שנצטרך לבוא כמו שצריך. עשינו רק חצי עבודה מול ראשון, ובגמר מדובר במשחק חשוב. מי לא ירצה לזכות בגביע? האם אנחנו פייבוריטים? אלו דברים שאתם תחליטו, לנו חשוב לבוא ולשחק כמו שצריך. המפתחות למשחק זה להיות מרוכזים בכל אספקט, כמו ריבאונד".

על מכבי ראשון לציון, עליה הצהובים גברו בחצי הגמר , אמר אינגלס: "הם קבוצה טובה. ידענו שזה לא הולך להיות משחק קל, הרי זה משחק על תואר והם רצו לנצח לא פחות מאיתנו. הם שיחקו חזק, אך במחצית השנייה הצלחנו להתעלות, איך זה היה לשחק נגד חבר לקבוצה לשעבר כמו ג'ייק כהן? עשיתי את זה מספר פעמים. כשאתה שם במשחק אתה לא באמת חושב על זה ג'ייק. הוא בחור נהדר אבל ברגע שאתה משחק אתה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully