וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר: "רואים שפרישקין שחקן לפי הסטייל וההליכה"

5.2.2014 / 10:28

מגן מכבי חיפה הגיב בבדיחות לחיזוק, והוסיף על הכרטיס לאירופה: "המאבק עם הפועל ת"א יהיה עד הסוף". אימון בכורה להונגרי

one

אחרי הניצחון הגדול בדרבי החיפאי, מכבי חיפה תפגוש בשבת (18:45) את הפועל רעננה, מולה היא כבר הספיקה להפסיד פעמיים, פעם אחת בליגה בסיבוב הראשון והפעם השנייה, שזכורה ואף כואבת יותר, בשבוע שעבר בגביע המדינה בפנדלים.

בינתיים בחיפה ממתינים לשחרור הבינלאומי של פרישקין כשההערכה שהוא יגיע אחר הצהריים. החלוץ ההונגרי הצטרף לאימונים ועוד לפני כן הוא ערך שיחה אישית עם המאמן אריק בנאדו. הקשר ג'אבר עטאא והצוות המקצועי הגיעו להבנות בנוגע לחזרתו למגרשים. הקשר הפצוע לא יחזור לקראת סיום העונה אלא רק בעונה הבאה על מנת שלא לסכן אותו.

גוסטבו בוקולי התאושש מפציעה וצפוי להיכלל בסגל. טאלב טואטחה מגביר את קצב השיקום שלו וייכלל בסגל, כמו גם חן עזרא שייכלל בסגל למרות שהוא סובל ממכה יבשה באגן. הקשר אביחי ידין המחלים מקרע במפרק הרצועה בקרסול, אמור לסיים את אימוני השיקום ולשוב בתחילת השבוע הבא לאימונים במסגרת הקבוצתית.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולעשות את שלנו". אייל משומר/אדריאן הרבשטיין

מי שהתייחס למפגש עם רעננה הוא אייל משומר, שאמר: "אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון וכמובן שאחרי שהפסדנו להם פעמיים אנחנו רוצים לנצח במאבק שלנו על אירופה. המאבק מול הפועל תל אביב יהיה קשה ועד הסוף. הפועל תל אביב ושאר הקבוצות הן טובות, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולעשות את שלנו".

על היכולת של הירוקים הוסיף המגן: "נראינו הרבה יותר טוב בדרבי, הצגנו יכולת יותר משכנעת והגענו להרבה מצבים. זה נגמר רק 0:1, אבל החמצנו הרבה. המטרה שלנו היא להאריך את רצף הניצחונות". לשאלה כיצד הוא מתייחס לאוהדים שמקללים אותו במשחקים, הוא השיב: "אני לא חושב שמדובר בכל הקהל, אלא בקומץ מסוים, אבל אני התבגרתי ואני לא מתעסק בדברים האלה. אני בא למגרש ועושה את הדברים שלי. מי שרוצה, שיאהב ומי שלא, לא. אני משלים עם זה. רוב הקהל תומך בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תמאס פרישקין שחקן מכבי חיפה עם סוכן השחקנים שחר גרינברג. אדריאן הרבשטיין
"נראה באימונים מה הוא שווה". פרישקין עם סוכנו שחר גרינברג/אדריאן הרבשטיין

משומר גם התייחס לצירופו של תמאש פרישקין, ואמר בבדיחות: "נראה באימונים מה הוא שווה. אני מאוד מקווה שהוא יכול לבוא ולתרום לקבוצה. בסך הכול הוא נראה שחקן טוב. ברגע שאתה מסתכל עליו, אתה יכול לראות לפי הסטייל וההליכה שהוא שחקן". על מכת הפציעות שממנה סובלת חיפה בשבועות האחרונים הוא הוסיף: "אני מרגיש טוב. הייתי חולה ותודה לאל שחזרתי כבר. אין ספק שיש לנו מכת פציעות גדולה עם הרבה שחקנים פצועים שלא מרגישים טוב. זה קורה בכל קבוצת כדורגל. אני מאמין שלאט לאט יחזרו כל השחקנים".

*** הקבוצה ספגה קנס של 30 אלף שקל בפועל, ומשחק רדיוס עם קהל על תנאי, על התפרעות האוהדים בדרבי החיפאי. הקבוצה נענשה בגין בקבוק שפגע בעוזר השופט דודו ביטון, וקרטון שתייה שנזרק גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully