וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ק.פ.ר: ”בניון זומן לנבחרת”. השחקן: ”לא זומנתי”

4.2.2014 / 18:28

באתר הקבוצה דווח כי הקשר זומן למשחק הידידות מול סלובקיה. השחקן מכחיש ובנבחרת טוענים שאכן סיכוי גבוה שיזומן בהמשך

יוסי בניון נבחרת ישראל. מגד גוזני
הוא חוזר. בניון/מגד גוזני

האם יוסי בניון חוזר לנבחרת ישראל? באתר הרשמי של ק.פ.ר קבוצתו טוענים כי הקשר הוותיק (33) הוזמן על ידי מאמן הנבחרת אלי גוטמן לקראת משחק הידידות נגד סלובקיה, שייערך ב-5 במרץ. בניון צפוי לשבור את שיא ההופעות לשחקן יחיד בנבחרת ישראל, עם 95 הופעות במדים הלאומיים, אך השחקן עצמו מכחיש וטוען שהוא לא קיבל זימון משום גורם בנבחרת. עם זאת, גורמים בנבחרת ישראל טוענים כי אם השחקן יקבל דקות במדי קבוצתו וישחק על בסיס קבוע, אכן יש סיכוי שהוא יקבל זימון לנבחרת בהמשך.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
יעניק לבניון הזדמנות נוספת. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

במשחק הקרוב ישבור בניון את שיא ההופעות של שחקן נבחרת בכל הזמנים, בו מחזיק אריק בנאדו (94 הופעות). בניון מקדים את אלון חרזי (89), אמיר שלח (85) ומוטל'ה שפיגלר (83). ההופעה האחרונה של בניון הייתה במשחק הידידות בהונדורס ביוני 2013, בו ניצחה הנבחרת 2:0. קדמו לו המפגשים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014, בבית מול פורטוגל ובחוץ מול צפון אירלנד.

מאז, אלי גוטמן הותיר אותו מחוץ לסגל והודיע כי בכוונתו להחזירו לסגל אך ורק כאשר יחזור בניון לכושר משחק, לאחר שבעונה שעברה מיעט לשחק. בניון חתם בחודש דצמבר האחרון בק.פ.ר והגיע ללופטוס רואד אחרי חודשים ארוכים ללא קבוצה. מאז, הוא הספיק לרשום שש הופעות במדי הקבוצה מליגת המשנה באנגליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully