וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מו"מ עם ויאם עמאשה ופרנסיס בנג'מין

4.2.2014 / 22:27

החלוץ, שמסופסל במכבי חיפה תקופה ארוכה, עשוי לחזור לקבוצת נעוריו. המגן המשתייך לסגל נבחרת ניגריה עשוי לסכם

one

בעירוני קרית שמונה מנסים להתחזק רגע לפני סיום חלון ההעברות. בקבוצה נמצאים במשא ומתן מתקדם עם מגן נבחרת ניגריה פרנסיס בנג'מין. אם במועדון יצליחו לסגור איתו את כל הפרטים עוד היום בערב המגן יצטרף לקבוצה. בנג'מין, מגן צעיר בן 20, משחק בקבוצת הארטלנד והוא השתייך לסגל הנבחרת בטורניר גביע הקונפדרציות האחרון.

בנג'מין צפוי להגיע לקבוצה לאור העזיבה של דושאן מאטוביץ' כשבקרית שמונה עדיין מנסים להחתים שחקן נוסף לחלק ההתקפי כשכעת רק האופציות הישראליות אפשריות. במועדון הועלה שמו של עומר אצילי מבית"ר ירושלים אך הסיכויים שיגיע בשלב זה נמוכים מאוד.

שחקן נוסף שכבר נמצא במו"מ עם הקבוצה עם ויאם עמאשה, שעשוי לחזור לקבוצת נעוריו. בקרית שמונה החליטו ללכת על שחקן התקפה ישראלי הבוקר, לאחר שהוחלט להביא זר בעמדת המגן. עמאשה לא פסל על הסף את האפשרות לחזור לקבוצת נעוריו, וכעת מתנהל מו"מ קדחתני בין הצדדים. חלוץ מכבי חיפה, שלא משחק בחודשים האחרונים, גדל במחלקת הנוער של קרית שמונה ורשם בה את הפריצה הראשונה כמקצוען.

פרנסיס בנג'מין  שחקן נבחרת ניגריה. Sang Tan, AP
יחזק את קרית שמונה?. בנג'מין, משמאל מול באלוטלי/AP, Sang Tan

בתוך כך, תמיר כחלון ומשה אבוטבול, שני הקשרים של עירוני קרית שמונה, יעברו היום (שלישי) ניתוח כחלק מהשיקום של צמד השחקנים הפצועים. כידוע, כחלון נאלץ לעבור ניתוח בשבר בעצם השוקית, והיום יעבור ניתוח נוסף להוצאת הברגים שהוחדרו ברגלו, כשאז יתחיל השיקום האמיתי של השחקן, שצפוי לחזור רק במשחקי הפלייאוף.

אבוטבול, לעומתו, גמר את העונה, ויעבור היום את הניתוח לשחזור הרצועה הצולבת. השחקן יחל שיקום וצפוי לחזור רק בעונה הבאה. אבוטבול עובר את הניתוח רק עתה בשל העובדה שהנפיחות והרגישות באזור מנעו עד עכשיו ניתוח. הדבר גם מאריך את השהות שלו ללא פעילות.

בקרית שמונה עוקבים אחר המצב של השניים, כשבקבוצה מקווים לקבל את כחלון בכושר טוב עוד העונה, וגם מקווים שאבוטבול, שהיה מצוין העונה, יחזור לעצמו בעונה הבאה. לקשר יש חוזה בקבוצה לעונה נוספת.

לעומת השניים מי שצפוי לחזור לפעילות בקרוב הוא אדריאן רוצ'ט, שעשוי לחזור לפעילות בשבוע הבא ולהיות בסגל למשחק מול הפועל רעננה בעוד שבוע וחצי.

אם לא די בפציעות בקרית שמונה התבשרו שהזר החדש רוג'רס קולה סובל ממתיחה קלה בשריר האחורי, והוא נכון לעכשיו בספק למשחק מול הפועל חיפה ביום שבת. קולה לא התאמן היום ובקבוצה מקווים שהמנוחה תעזור לו להיות כשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
חוזר. רוצ'ט/קובי אליהו

מלבד הפצועים וההכנות למשחק, בקרית שמונה עסוקים גם בסיום מועד חלון ההעברות: טובראנו פינאס, שהיה מועמד לקבוצה, ככל הנראה לא יגיע זאת לאור החלטה של ראשי מכבי נתניה שלא לשחררו. "הסיכויים שפינאס לא יהיה אצלנו עד סוף העונה קטנים מאוד", אמר גורם בכיר בנתניה לוואלה! ספורט, "מי שירצה אותו יצטרך לפנות בסוף העונה. כרגע הוא כאן". לאור זאת בקרית שמונה מחפשים אחר שחקן שיחזק את הקבוצה בחלק ההתקפי.

(עדכון ראשון: 17:45)

מניות בטוחות: מספרי המחזור בליגת העל

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully