וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הפועל עכו: "אני מתבייש ברמת השיפוט בישראל"

מיקי חדד תקף את משיח בפייסבוק על הפנדל מול בית"ר: "אתה חלש מאוד". עכו מחפשת שוער, אברבנל וליפשיץ מועמדים

one

הפועל עכו המשיכה אתמול (ראשון) את המומנטום השלילי שלה מהשבועות האחרונים, ואחרי שנכנעה 1:0 לבית"ר ירושלים, היא השלימה משחק תשיעי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון. הקבוצה של אלון חרזי ויובל נעים הייתה חלשה מאוד, כמעט ולא הגיעה למצבים ולא סיכנה את השער, ובכל זאת מרבית ההתעסקות בסיום המשחק הייתה בפנדל שנשרק על ידי מנשה משיח.

בעכו באו בטענות קשות כנגד ההחלטה, ואמרו: "כמעט בכל שבוע יש החלטה כזו או אחרת שהיא נגדנו. מתי יטעו לטובתנו או לכל הפחות שישרקו כשצריך לזכותנו? זו הייתה החלטה שחרצה את גורל המשחק, וזה כבר נמאס שזה קורה לנו". מנהל הקבוצה, מיקי חדד, הגדיל לעשות ופירסם פוסט תוקפני בפייסבוק כנגד משיח, וכתב: "מנשה משיח, אתה שופט חלש מאוד. לדעתי האישית בלבד זה נראה כאילו שאנחנו לכאורה מפריעים לך בליגה. לא סתם עדיין לא ניצחנו איתך העונה. אני מתבייש ברמת השיפוט בישראל".

השופט מנשה משיח עם שחקני הפועל עכו. יוסי ציפקיס
"מתי יטעו לטובתנו או לכל הפחות שישרקו כשצריך לזכותנו?". מנשה משיח/יוסי ציפקיס

מלבד השיפוט, בעכו מקווים שהחיזוק של חמשת השחקנים שהצטרפו בימים האחרונים (חמדי סליחי, יוסי אסייג, איסמעיל ריאן, עמית אמזלג ואלון זיו) יכניס רוח רעננה לקבוצה. אסייג שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל לא הצליח להגיע למצבים. פרט אליו, ננאד מרינקוביץ' וז'וליאנו ספדאסיו גילו יכולת חלשה ונעים יערוך שינויים משמעותיים בחלק הקדמי לקראת הפועל תל אביב. השחקנים אמרו אחרי המשחק: "כמעט ולא הגענו למצבים והיינו חלשים מאוד. ביכולת הזו אנחנו נרד ליגה בלי שום ספק".

עד סיום חלון ההעברות עכו תצרף שוער משנה בעקבות פציעתו של שלומי איטח. דניאל ליפשיץ, ששוחרר לאחרונה מהכח עמידר רמת גן, רובי לבקוביץ', שוער מכבי פתח תקוה, ניל אברבנל, ושוער הפועל חיפה לשעבר, ירדן קרישטול, מועמדים להצטרף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully