וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "היינו צריכים אוויר לנשימה במצב שלנו"

מאמן בית"ר נרגע אחרי הניצחון על עכו: "ראינו קבוצה מחויבת". נעים זעם: "שאיגוד השופטים יעשה סדר, זה כל הזמן קורה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שני) שלוש נקודות מאוד יקרות במאבקי התחתית, לאחר שגברה 0:1 בביתה על הפועל עכו, במשחק שנעל את המחזור ה-20 בליגת העל. כדורגל גדול לא היה בטדי, אבל שער בודד של אבירם ברוכיאן בפנדל (37), אחרי שריקה מעט מפוקפקת של השופט מנשה משיח, הספיק לצהובים-שחורים, בשורותיהם הופיעו דושאן מאטוביץ' ופאבלו ברנדאן במסגרת הליגה. החיזוק עדיין לא עושה את העבודה, אבל לפחות רוני לוי יכול לחגוג שלוש נקודות, בעוד יובל נעים רואה את קבוצתו סוגרת שמונה מחזורים ללא ניצחון ונקלעת חזק למאבקי הירידה.

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל עכו

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אבירם ברוכיאן. יוסי ציפקיס
היו צריכים את הניצחון הזה. בית"ר חוגגת/יוסי ציפקיס

רוני לוי אמר: "היום נכנס הרבה אוויר. היינו צריכים אוויר לנשימה במצב שלנו, כשאנחנו קבוצה חדשה לגמרי. הבאנו שישה שחקנים על 10 שהלכו, זה ממש שינוי של קבוצה. הרבה שחקנים לא בקצב הנכון, אבל לפחות היום ראינו בית"ר מחויבת, תוססת ומאוד קבוצתית. השגנו ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך. אני מאוד שמח על הניצחון וכבר חושב על המשחק הבא בחוץ מול בני יהודה".

מנגד, נעים היה כעוס על הפנדל שנשרק לחובת קבוצתו: "ראיתם מה היה כאן. בית"ר ירושלים קבוצה מספיק טובה, היא לא צריכה את העזרה של השופט. זה קורה כל הזמן, הגיע הזמן שאיגוד השופטים יעשה סדר במה שקורה שם. לא יכול להיות שאתה מכין קבוצה ואז נשרק פנדל הכי קל. הפועל עכו הייתה צריכה לקבל השנה פנדלים הרבה יותר ברורים ולא קיבלה. הפועל עכו תישאר בליגה - אם איגוד השופטים, בלי איגוד השופטים - אנחנו נישאר".

כאשר נשאל לגבי העובדה שעכו ניצחה רק פעם אחת בה-15 משחקים, נעים התבלבל ולבסוף השיב: "ברור שאם היו לנו יותר נקודות היה עדיף. המצב לא טוב. היום היה פנדל הזוי, כולם ראו. אנחנו נלך עם העצבים ולא נירדם כל הלילה. כנראה צריך לעשות זעזוע בכדורגל הישראלי, הבלגן חוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully