וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חג'ג' יקפיא את קולין וישלם את שכרו

הבלם לא הסכים לעבור לרמה"ש, חוזהו ישולם ואורלנדיץ' שכבר נחת בארץ יחתום. המגן אורי כהן חתם לשלוש שנים וחצי

one

חבר דירקטוריון הפועל והמנהל בפועל של הפועל תל אביב, עידו חג'ג', החליט כי יורחן קולין יוקפא לאחר שזה סירב לעבור לרמת השרון. חג'ג' עצמו אמור לשלם את שכרו עד תום העונה כדי לפנות מקום לחלוץ המונטנגרי, פטר אורלנדיץ'. יומיים לאחר שעלתה מועמדתו של המונטנגרי, נראה כי האדומים מצאו את הנוסחה כדי להחתימו בהפועל תל אביב. היום (שני) שוחח רן בן שמעון עם הבלם יורחן קולין כדי לשכנע לעבור בהשאלה לעירוני רמת השרון. בשיחה סרב ההולנדי לעבור לרמת השרון ולהיפגש עם מאמנה חיים שאבו ואמר: "לא באתי לישראל בכדי לשחק בקבוצת תחתית". כפי שדווח בשעות הצהריים בוואלה! ספורט כבר בבוקר חג'ג' נערך לתסריט הזה והחליט להקפיא את החוזה של קולין אם זה יסרב ולשלם את שכרו עד תום העונה כאמור.

אורלנדיץ' נחת הערב בנתב"ג בליווי סוכנו, במטרה לנהל משא ומתן עם הקבוצה בנוגע להשאלתו. חג'ג' משוכנע כי אורלנדיץ' הוא תואם בסראט עבדורחימי ולאחר שהשתכנע על ידי סוכן השחקנים, רונן קצב, להחתים את החלוץ, הסכים חג'ג' גם לממן את שכרו של קולין בנוסף לזה של החלוץ. המכשול היחידי שנותר הוא שרמון לא יסכים לקבל עוד הלוואת בעלים ואם חג'ג' נחוש להחתים את החלוץ, הוא יצטרך להזרים למועדון יותר מחצי מיליון שקל כדי לממן את השאלת אורלנדיץ', את שכרו וכן את שכרו של קולין. בנוסף, הבלם ההולנדי מחזיק גם בחוזה לעונה הבאה והמשמעות במקרה של הקפאה היא שבקיץ שוב יחזור להיות פעיל בהפועל תל אביב, אלא אם כן יגיע איתו להסדר על פיצוי כספי תמורת שחרורו. "אין לנו את הכסף לשלם לקולין במידה ויוקפא", אמר היום גורם במועדון. "עוד הלוואת בעלים לא באה בחשבון ואם עידו רוצה להחתים את החלוץ הוא יצטרך להזרים כסף לקופה בכדי לכסות את המשכורת של שניהם".

פטר אורלנדיץ'. מגד גוזני
נחת כדי לנהל משא ומתן. פטר אורלנדיץ'/מגד גוזני

החתמתו הצפויה של אורלנדיץ' אמורה לטרפד בינתיים את מעברו של מהראן לאלה בקבוצה, אלא אם כן דברים ישתנו. בכל אופן, בהפועל כבר שוחחו עם סוכנו של חלוץ הפועל חיפה והבטיחו לו שיעשו מאמץ לגייס את הכסף להחתימו, אך בשלב הזה, אם לא יימצאו מקורות מימון נוספים, יהיה קשה לעמוד בשכרו הגבוה של החלוץ. המאמן רן בן שמעון מעוניין מאוד שהעסקה תצא לפועל ושרן יצחק יעשה את הדרך ההפוכה להפועל חיפה.

מי שכבר הצטרף לקבוצה הוא אורי כהן, המגן השמאלי של הפועל קטמון, שחתם לשלוש שנים וחצי בהפועל תל אביב ויערוך מחר את אימון הבכורה שלו במדים האדומים. כהן, 21, הוא בכלל בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. הוא עלה לקבוצה הבוגרת של הצהובים בתקופת מוטי איוניר וערך את הבכורה בתבוסה 4:0 לקרית שמונה במרץ 2011. את שערו היחיד במדי מכבי תל אביב כבש בדרבי בגביע הטוטו שהסתיים ב-2:2 ביולי 2011, אך לאחר מכן הושאל להפועל פתח תקוה וסקציה נס ציונה. בקיץ האחרון עבר להפועל קטמון מהלאומית, במדיה כבש שער אחד ב-21 הופעות.

המגן החדש אמר הערב: "אני שמח להגיע למועדון פאר כמו הפועל תל אביב, עם הקהל המדהים שלה, שתמיד דוחף את הקבוצה והשחקנים קדימה. אני יודע שמצפה לי עבודה קשה ותחרות בריאה וטובה על כל דקה, ואני בא עם כל האנרגיה הדרושה לכך. אני מודה לכל הצוות והאוהדים בקטמון שמפרגנים מאוד על המעבר".

עוד בהפועל תל אביב: לאחר סיום חלון העברות סלטה ויגו תיכנס ככל הנראה למשא ומתן עם האדומים על רכישת עומר דמארי ובסארט עבודרחימי. המועדון הספרדי, שמצוי בקשרים טובים עם רונן קצב (המייצג את שני השחקנים), עוקב באופן צמוד אחר ההתקדמות של השניים ולא מן הנמנע כי הקרואטי והישראלי ישתפו פעולה בשנה הבאה יחדיו בסלטה ויגו. חשוב לציין, כי עד שויגו לא תבטיח לעצמה את ההישארות לא יחתמו חוזים בין האדומים אליהם. "אי אפשר לדעת מה יקרה מחר", אמר היום גורם בהפועל, "אבל כרגע זה הכיוון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורי כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פעם בצהוב של מכבי, מעכשיו באדום של הפועל. אורי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully