וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובארנו פינאס מועמד לעירוני קרית שמונה

3.2.2014 / 12:02

במועדון סימנו את מגן מכבי נתניה לאחר עזיבת מאטוביץ'. תכונה לקראת הפועל חיפה בליגה ובגביע: "שבוע על עונה שלמה"

one

מגנה ההולנדי של מכבי נתניה טובארנו פינאס מועמד לעירוני קרית שמונה ועשוי לעבור לקבוצה עד תום מועד ההעברות ביום רביעי הקרוב. שמו של פינאס עלה לאחרונה במועדון, בייחוד לאחר עזיבתו של דושאן מאטוביץ'. המגן בן ה-28 של נתניה מסוגל לשחק בשני האגפים כמגן, מה שיביא לכך שלקרית שמונה תהיה אפשרות להציב שחקן הגנה מחליף בשני צדי המגרש, אפשרות שאין לה כיום. פינאס הגיע לנתניה לפני שנתיים וחצי ואשתקד הושאל לחצי עונה להפועל חיפה ושב לצהובים בקיץ. הוא פתח העונה בכל משחקי הקבוצה בליגה הלאומית.

טובארנו פינאס שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יכול לספק לבכר פתרון הגנתי בשני צדי המגרש. פינאס/ברני ארדוב

עם זאת צריך לציין שבנתניה ובקרית שמונה מעריכים שהסיכויים בשלב זה לעסקה אינם גבוהים, שכן ישנם עוד הרבה מכשולים העומדים בפני העסקה. המכשול הראשון הוא שבקרית שמונה עדיין לא החליטו אם לרכוש את השחקן משום שגם האופציה לצרף חלוץ נוסף עומדת גם היא על הפרק. כמו כן, בנתניה הודיעו שלא ישחררו את השחקן אם לא ימצאו עד סגירת חלון ההעברות קשר זר. רק אם נתניה תמצא קשר שכזה, המגן ישוחרר כדי לפנות מקום בסגל של יוסי מזרחי. בנוסף, נתניה תזדקק למגן נוסף אם פינאס ישוחרר, מה שמקשה מאוד על העסקה בשלב זה.

בינתיים בקבוצה מתכוננים לשבוע וחצי הקרובים ולמפגש כפול מול הפועל חיפה בליגה ובגביע. בקרית שמונה כבר כינו זאת "שבוע על עונה שלמה. אפשר להגיד שהגענו למאני טיים", ומודעים לכך ששני ניצחונות על חיפה במפגש הכפול ביניהם יהפכו את העונה למוצלחת מאוד, שכן הקבוצה תבסס את עצמה במקום בחלק העליון של הטבלה ותגביר את הסיכויים שלה משמעותית להגיע לפלייאוף העליון. בנוסף, ניצחון על הפועל חיפה בגביע יביא את קרית שמונה לרבע הגמר. תוצאות אחרות יסבכו אותה במאבק על הפלייאוף העליון ועלולות כמובן להביא להדחה מוקדמת מבחינתה מהגביע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully