וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תתחייב לרכוש 5,000 כרטיסים למשחק הגביע?

3.2.2014 / 9:50

בבני לוד יעבירו את המשחק לאצטדיון גדול אם הקבוצה מהבירה תתחייב, אבל גם דורשים שזו תוותר על חלק מההכנסות שלה

one

בהפועל בני לוד שתארח את בית"ר ירושלים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ביום שלישי הבא, רוצים לקיים את המשחק בבלומפילד. באצטדיון בלוד קיימות בעיות אבטחה ותאורה ובמועדון בכל מקרה רוצים להעביר את ההתמודדות לאצטדיון גדול יותר. הבעלים אבו סובחי אמר הבוקר: "כרגע אנחנו רוצים לסגור את בלומפילד. היינו מעדיפים את המושבה, אבל יום אחרי זה יש משחק של נבחרת הנשים ואומרים לנו שזה בעייתי. אנחנו רוצים לסגור הכול היום. הרבה אוהדים מתכוונים להגיע ואנחנו רוצים שתהיה חגיגה ספורטיבית".

אגב, בבני לוד רוצים שבית"ר תוותר על חלק מההכנסות מהמשחק (אמור להתחלק 50:50) ותתחייב למינימום של רכישת 5,000 כרטיסים בתמורה לכך שהמשחק יעבור לאצטדיון גדול שיאפשר לאלפי האוהדים של בית"ר להגיע. הצדדים קרובים להבנות בעניין הזה.

בכל מקרה, בבית"ר כמובן לא מתעסקים במשחק הגביע, אלא רק במפגש התחתית עם הפועל עכו הערב בטדי (ב', 19:30, ספורט1). בקבוצה יודעים שניצחון ירחיק אותה מהתחתית ויעניק אוויר לנשימה אחרי תקופה קשה. במועדון חזרו ואמרו אמש ש"כל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותנו, גם מנטאלית כבר אי אפשר יהיה לצאת מההרגשה של ההסתבכות בתחתית".

בבית"ר עושים מאמצים להעביר עוד היום את דני פרדה על מנת שייכלל בסגל למשחק הערב. על מנת שהדברים ייצאו לפועל, צריכים ברק משה ועומר אצילי לחתום על חוזים במכבי פתח תקוה ולאחר מכן תידרש חתימה על העסקה הכוללת בין המועדונים. בפתח תקוה אמרו אתמול שעד שלא יובטח להם ששני השחקנים חתומים אצלם, הם לא ישחררו את פרדה. על פי ההסכם בין המועדונים, פתח תקוה הייתה אמורה לממן את שכרו של סינטאיהו סלליך בסך של כ-160 אלף שקלים. כעת הכסף יופנה להחתמתם של אצילי ומשה.

אבו סובחי יו"ר בני לוד משוחח עם שוטרים. ברני ארדוב
מצפה לחגיגה. אבו סובחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully