וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לרמת השרון אין כסף עבור קולין

בן שמעון מעוניין באורלנדיץ' במקום הבלם, אך כרגע אין פתרון. חברי הדירקטוריון יזרימו כחצי מיליון שקלים לרכישת צעירים

one

הפועל תל אביב ממשיכה להיות אחת הקבוצות המעניינות בחלון העברות הנוכחי. מחר (שני) צפוי המאמן רן בן שמעון לשוחח עם הבלם יורחן קולין על השאלתו להפועל ניר רמת השרון. מכיוון שהפועל רוצה להחתים את החלוץ פטר אורלנדיץ' המונטנגרי, היא חייבת לשחרר זר אחד מהסגל. בן שמעון, שלא מרוצה מיכולתו של הבלם ההולנדי, הסכים לשחררו כדי לצרף את החלוץ.

הבעיה היא שעידו חג'ג', האיש האמון על המשא ומתן עם החלוץ המונטנגרי משוכנע כי רמת השרון לא רק תהיה מוכנה לשאול את קולין, אלא להתחלק עם הפועל תל אביב בשכר. ברמת השרון אמרו היום כי הם ישמחו לקבל את הבלם, אך למועדון אין כסף לשלם עבור שירותיו. בשל כך, לא נראה כי הפועל תתחזק בזר בחלון העברות הנוכחי, אלא אם כן תמצא פתרון אחר לבלם שהקפאתו לא עומדת כרגע על הפרק.

יורחן קולין שחקן הפועל תל אביב מורחק. ברני ארדוב
הקפאתו לא עומדת כרגע על הפרק. יורחן קולין/ברני ארדוב

עוד בחלון העברות: במכבי פתח תקוה טוענים כי לפני מספר ימים הייתה פנייה של הפועל תל אביב, שהציעה לה את השוער השני, בוריס קליימן. בפתח תקוה אומרים כי הם בונים על צחי גיגי ולכן דחו את הצעת האדומים.

בנושא אחר: בכור צבאן, האחים ניסנוב וסיימון כץ החברים בדירקטוריון הפועל, מתכוונים להזרים לקופת המועדון כחצי מיליון שקלים על מנת לרכוש שחקנים צעירים עם פוטנציאל לעונה הבאה. השלושה החליטו על כך ביממה האחרונה והם רוצים להשביח את המועדון בכישרונות צעירים שיהיו הבסיס לקבוצה הבוגרת בשנים הבאות. עדיין לא החליטו השלושה אם לרכוש שחקני נוער או שחקן צעיר לקבוצה הבוגרת.

לאחר הצבעה שנערכה בקרב האוהדים בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון, נבחרה היום חולצת המשחק החדשה של הפועל תל אביב לעונה הבאה. העיצוב הנבחר נשלח למשרדי חברת UMBRO העולמית באנגליה, וייצורו ייחל בקרוב. יש לציין כי החולצה הנבחרת תהיה בלעדית של הפועל תל אביב ולא תותר לשימוש על ידי אף קבוצה בארץ או בחו"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
החולצה של הפועל תל אביב לעונה הבאה. עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
החולצה לעונה הבאה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully