וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - עכו: "סלליך יישאר ויילחם על המקום שלו"

אצילי וברק משה עברו למכבי פ"ת, ורוני לוי מתלבט בין קריאף ללוגסי. נעים צפוי לפתוח עם אסייג בחוד (ב', 19:30, ספ'1)

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 15. בית"ר ירושלים מובילה 3:7 בניצחונות ועוד 5 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבית"ר מארחת: 1:5 לטובתה בניצחונות, שתי תוצאות תיקו.

* עכו עם 3 משחקים רצופים ללא הפסד מול בית"ר, וגם עם 2 משחקים ללא הפסד מולה בחוץ – ניצחון ותיקו בעונה שעברה.

* הפועל עכו עם 7 משחקים רצופים ללא ניצחון ועם 7 משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון.

* עכו גם לא הבקיעה שער ליגה כבר 200 דקות – אבל הדרך לשחזור הבצורת הארוכה ביותר שלה העונה, 388 דקות, עוד ארוכה.

* בית"ר ירושלים בקושי מבקיעה בבית: ב-5 המשחקים האחרונים שאירחה היא כבשה רק 4 פעמים ובאופן כללי הבקיעה כמארחת רק 7 פעמים ב-9 משחקים.

* אם בית"ר ירושלים תספוג עוד שער, זו תהיה הפעם ה-10 בקדנציה הזו של רוני לוי שהקבוצה מקבלת גול – ב-8 משחקים בלבד. לשם השוואה, בקדנציה הקודמת, ב-17 משחקים, בית"ר של רוני לוי ספגה רק 9 פעמים.

* יובל נעים אימן 6 פעמים נגד בית"ר ירושלים וסיים מחצית מהמשחקים בתיקו. אלה שהוכרעו מתחלקים ב-1:2 לטובתו.

לאתר דריבליסט

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המספרים מלמדים על הבעיה בהגנה. רוני לוי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

הקבוצה מהבירה ערכה ביום ראשון את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל עכו. המאמן רוני לוי מתכנן מספר שינויים בהרכב ונראה כי הקבוצה צפויה לעלות במערך התקפי על מנת לנסות ולהכריע את המשחק כמה שיותר מהר.

דושאן מאטוביץ' צפוי לפתוח כמגן שמאלי בהופעת הבכורה שלו בבית"ר כאשר באגף ימין מתלבט המאמן בין שי חדד לאלי דסה. בקישור האחורי צפויים לפתוח ג'ונתן וילה ופאבלו ברנדאן כאשר איציק כהן עשוי להיות מוסט לכנף שמאל ואילו מושיקו לוגסי או אופיר קריאף ישחקו במרכז הקישור.

במועדון הגיעו ביום ראשון להבנות עם מכבי פתח תקוה כי עומר אצילי וברק משה יעברו לקבוצה של הלוזונים כחלק מעסקת דני פרדה בשל העובדה שהעברת סינטיהו סלליך בוטלה. בבית"ר לא היו מוכנים לשחרר את איציק כהן או אופיר קריאף ופתח תקוה התפשרה על אצילי וברק משה.

בבית"ר אמרו על סלליך: "ברגע שאצילי שוחרר אנחנו לא נוותר על עוד שחקן ונרצה לראות את סלליך ממשיך ונלחם על המקום שלו בהרכב. כל עוד לא נאמר אחרת הוא חוזר כרגיל לסגל. הוא שחקן טוב שלא הצליח לבוא לידי ביטוי עד עכשיו אבל אולי מכל הפרשה הזאת ייצא טוב ונרוויח שחקן חדש".

רוני לוי ערך לשחקניו אסיפה לקראת המשחק נגד הפועל עכו בו הציג בפניהם קטעים ממשחקיה של אתלטיקו מדריד ושם דגש בעיקר על משחק הלחץ. המאמן רוצה לראות את בית"ר לוחצת את עכו ומייצרת מצבים דרך חטיפות כדורים בניגוד למשחק האדיש נגד בת ים בגביע. לוי הוסיף ואמר לשחקנים לא להפקיר את שחקני ההתקפה של היריב, בעיקר הדגש על סטיבן כהן, גיא דיין וספאדסיו.

בית"ר ופתח תקוה סיכמו: אצילי ומשה תמורת פרדה

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. קובי אליהו
יחזיק את מרכז המגרש? קריאף/קובי אליהו

הפועל עכו:

אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון (שלושה הפסדים וארבע תוצאות תיקו), הפועל עכו מקווה לחזור למומנטום חיובי בטדי, ומעודדת בעיקר בגלל צירופו של החלוץ האלבני חמדי סליחי שעבר את הבדיקות הרפואיות במועדון, הספיק לערוך אימון ריצה, אבל לא ייכלל בסגל.

מי שצפוי לערוך בכורה בליגת העל הוא החלוץ יוסי אסייג (טרם עבר בבקרת התקציבים) שהוחתם בשבוע שעבר אחרי שהצטרף מהפועל רמת גן. אסייג תורגל בהרכב של יובל נעים על חשבונו של סטיבן כהן שאמנם היה פצוע, אבל חזר להתאמן ביום ראשון וצפוי להתחיל את המשחק על הספסל. פרט לכך, משה מישאלוב, שחזר להתאמן אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בגלל פציעה, לא יפתח בשל יכולתו הטובה של ברניסלב יובאנוביץ' בעמדת הבלם.

"הכוח של בית"ר זה הקהל וההתלהבות", הכין יובל נעים את שחקניו לקראת ההתמודדות. "הם לוחצים מהפתיחה, אבל אל תיכנסו ללחץ. תניעו את הכדור בשקט כדי להבקיע". פרט לכך, הצוות המקצועי שם דגש על השחקנים החדשים של בית"ר, ברנדאן וג'ונתן וילה. עכו תבקר בבוקר המשחק בכותל ותשהה במלון בירושלים שממנו היא תצא לאצטדיון.

שחקן הפועל עכו, ברניסלב יובאנוביץ'. קובי אליהו
ממשיך במרכז ההגנה. ברניסלב יובאנוביץ'/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן

לחץ אדיר יהיה ביום שני בטדי. אולי המשחק החשוב ביותר של בית"ר ירושלים מתחילת העונה. אפשר היה לראות אפילו נגד בת ים בגביע שהשחקנים עם משקולות על הרגליים ועד לכניסתו של ברוכיאן במחצית הם התקשו לתפקד. הסיכוי של בית"ר לצאת מהמצב הנוכחי מתחיל ונגמר קודם כל באבירם ברוכיאן.

הפועל עכו: יוסי אסייג

ההימור הגדול של יובל נעים על יוסי אסייג מדגיש עד כמה המאמן סבל ממצוקה בחלק הקדמי, ומבחינתו של החלוץ בן ה-25 המשחק בטדי יכול להוות אבן דרך משמעותית בקריירה שלו. אחרי שהבקיע שישה שערים בליגה הלאומית, אסייג מקבל את הזדמנות חייו, בטח כשבהמשך מצפה לו תחרות הרבה יותר קשה עם חמדי סליחי שצורף.

שחקן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן. טל לוי
היחיד שיכול להוציא את בית"ר מהמצב שלה. ברוכיאן/טל לוי

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: שי חדד (אלי דסה), אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ: ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, משה לוגסי (קריאף), אבירם ברוכיאן, איציק כהן: שלומי אזולאי.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא, יובל שבתאי, מירקו אורמוש, ז'וליאנו ספדאסיו, גיא דיין, ננאד מרינקוביץ', יוסי אסייג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully