וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הניצחון הזה מחזיר אותנו חזק לעניינים"

1.2.2014 / 21:23

מאמן בני יהודה חגג את ה-0:2 הגורלי על רעננה: "לא עשינו טעויות וחילקנו מתנות". קורצקי: "היתה נפילה של כל השחקנים"

one

בני יהודה השיגה ניצחון שלישי העונה, כשגברה הערב (שבת) 0:2 על הפועל רעננה. ליאם ווקר (49) ועמיר עגייב (89) כבשו לזהובים, שצימקו את הפער מהקו האדום לשלוש נקודות בלבד. "הניצחון הזה מחזיר אותנו חזק לעניינים", אמר יוסי אבוקסיס בסיום. "למרות ששיחקנו מצוין בחודש האחרון לא ניצחנו. היום שיחקנו קצת פחות טוב, אבל ההבדל היה שהיום לא עשינו טעויות ולא נתנו מתנות כמו שנתנו בתקופה האחרונה. כל הקבוצה הייתה היום מרוכזת מההתחלה ועד הסוף וזה הביא לנו את הניצחון".

על מאבקי התחתית אמר אבוקסיס: "ידענו שהמשחק היום יהיה מאוד מאד חשוב להמשך כי אנחנו מתקרבים לסוף העונה. ידענו שניצחון פה יסבך את כל התחתית ויעשה לנו טוב ומבחינתנו עשינו תוצאה טובה. נצטרך להמשיך לקחת נקודות כי במשחקים האחרונים שיחקנו מצוין ולא הצלחנו לקחת נקודות. צריך להביא נקודות ולא להביא אופי. שיחקנו היום מהר וטוב, לא נתנו מתנות סוף סוף, היינו מרוכזים". על המשחק הבא מול בית"ר אמר: "בגלל הפתיחה הלא טובה של העונה כל משחק מעכשיו הוא סופר חשוב. זה לא משנה אם זה בית"ר או קבוצה אחרת אנחנו נצטרך להביא מעכשיו נקודות כל משחק".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
אפשר לנשום לרווחה. אבוקסיס/ברני ארדוב

בצד השני, המאמן המפסיד מנחם קורצקי אמר: "הם קבוצה שמתמודדת איתנו בתחתית, ומשחק בבית, חשבנו שנבוא במומנטום טוב מהגביע אבל זה לא קרה. נצטרך למצוא פתרונות. לא היינו היום מחוברים, לא היינו מחויבים - ההיפך הגמור מהמשחק בגביע. הוכחנו כבר שאנחנו מסוגלים ונמצא את הפתרונות להוציא את הקבוצה מהבוץ. דווקא באנו עם ביטחון מהגביע אבל היום הייתה נפילה דרסטית של כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל וצריך להרים את השחקנים ולמצוא את הפתרונות בתוך הקבוצה. מי שיבוא זה בונוס. אני לא בונה על מי שיבוא אלא על מי שנמצא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
"לא היינו היום מחוברים, לא היינו מחויבים". קורצקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully