וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת וקרית שמונה נפרדו ב-3:3 דרמטי

מערכת וואלה! ספורט

1.2.2014 / 19:47

המלאבסים חזרו מפיגור 2:0 בזכות שערים של דילמוני (עצמי) וקניוק, דויד מנגה קבע 2:3 (90), אבל ניצן דמארי השווה (93)

one

אחרי ששתיהן העפילו לשלב שמינית גמר גביע המדינה באמצע השבוע, מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-3:3 במשחק דרמטי מאין כמוהו באצטדיון המושבה. יומיים אחרי שמכרה את החלוץ שלה ברק בדש למכבי תל אביב, הקבוצה מהצפון לא התקשתה לכבוש פעמיים בפתיחה ולהוביל 0:2 על המלאבסים משערים של של אופיר מזרחי ודויד מנגה, אבל הקבוצה של ייטב לוזון וקובי רפואה גילתה המון אופי וחזרה למשחק עוד לפני המחצית בזכות שער עצמי של חן דילמוני ועוד אחד נוסף של גידי קניוק המחליף ממש על סף ההפסקה. אולם, הדרמה הגדולה נשמרה ממש לדקות הסיום. מנגה המצוין השלים צמד וקבע 2:3 ממש בדקה ה-90, שחקני מכבי פתח תקוה עלו כולם קדימה כדי להימנע מהפסד וניצן דמארי הבלם כבש בנגיחה מבעיטה חופשית של גלבאן שניות לפני השריקה האחרונה של דניאל בר נתן - משחק משוגע במושבה.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם ניצן דמארי. ברני ארדוב
השווה ממש עם הבאזר. ניצן דמארי נחנק מאהבה/ברני ארדוב

למרות האופי שגילתה במשחק הזה והעובדה שכבשה שלושה שערים, התיקו לא משרת את המטרות של פ"ת שאומנם חלפה על פני רמת השרון ועלתה מעל הקו האדום, אך התבשרה לאחר המשחק שבני יהודה האחרונה השיגה ניצחון וצימקה ממנה את הפער לשלוש נקודות בלבד. קרית שמונה מצידה פספסה הזדמנות להיצמק לצמרת הגבוהה והיא רחוקה כעת ארבע נקודות מהפועל תל אביב השלישית. במחזור הבא מצפה לקבוצה של ברק בכר משחק ביתי מול הפועל חיפה, מכבי פ"ת תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול מ.ס אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שמוליק מלול שחקן מכבי פתח תקוה מול אופיר מזרחי שחקן קרית שמונה. ברני ארדוב
כבש כבר בפתיחה. אופיר מזרחי מול שמוליק מלול/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1: המארחים הגיעו למצב כבר בהתקפה הראשונה. לידור כהן ניסה את מזלו מ-20 מטרים בבעיטה חזקה אך חיימוב הגיב היטב.

דקה 11: גול! איזו פתיחה לאורחים. אופיר מזרחי קיבל כדור כ-20 מטרים משערו של צחי גיגי, הבחין בכך שהשוער עמד מחוץ לשער והקפיץ בחוכמה מעליו לרשת. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 18: כדור חופשי של דיא סבע מ-20 מטרים חלף על פני כל ההגנה של קרית שמונה וחמק סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 22: גול! כדור ארוך של חיימוב שוער קרית שמונה מצא את זיטו לא מוכן, מנגה עט על המציאה, התקדם עד לרחבה ובעט מצוין לפינה הימנית של צחי גיגי. 0:2 לקרית שמונה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
פתחו בטירוף. מנגה מברך את אופיר מזרחי/ברני ארדוב

דקה 25: גם השער השני לא הרגיע את האורחים שכמעט כבשו שוב. דויד מנגה הרים כדור קרן מצוין לראשו של קאסיו פרננדס שנגח מחמישה מטרים לרשת החיצונית.

דקה 29: שמוליק מלול הרים כדור טוב לרחבה, ויקטור מרעי הגיע ראשון והבקיע בקלות מול שער חשוף, אבל בר נתן פסל את השער בטענת נבדל.

דקה 34: גול! המלאבסים חזרו למשחק בזכות שער עצמי של המגן חן דילמוני. שמוליק מלול הרים כדור טוב לרחבה ודווקא דילמוני נגח את הכדור לרשת שלו למרות שהכדור עבר את כל שחקני מכבי פתח תקוה. 1:2 לקרית שמונה.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
חזרו כמו גדולים. שחקני פתח תקוה עטים על קניוק/ברני ארדוב

דקה 35: השער של המארחים הכניס אותם לטירוף. מרואן קבהא סיים פריצה במרכז המגרש עם בעיטה מסוכנת מ-20 מטרים, אבל חיימוב הצליח לקלוט והציל את קבוצתו משוויון.

דקה 42: גול! איזו דרמה במושבה. המלאבסים מצאו את השוויון משער של גידי קניוק שנכנס רק 12 דקות קודם לכן כמחליף ובעט כדור אדיר מ-30 מטרים לקורה ופנימה. 2:2 במחצית.

גידי קניוק שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
נכנס מהספסל וכבש שוויון דרמטי. גידי קניוק/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 48: המלאבסים המשיכו את המומנטום גם במחצית השניה. לידור כהן קיבל כדור מדיא סבע שמטווח של 20 מטרים בעט כדור מסוכן אבל הוא חמק מעל השער.

דקה 57: וובה בראון הרים כדור לרחבה, רוג'רס קולה נגח מתיבת החמש החוצה.

דקה 63: האורחים התאוששו והחלו לתקוף. דויד מנגה כמעט הפתיע את צחי גיגי כשנגח מתוך הרחבה, אבל הכדור במזל חמק החוצה.

דקה 69: נאור פסר המגן הרים כדור לרחבה, גיא חיימוב יצא רע וגלבאן שהופתע לקבל את הכדור החמיץ מול שער ריק. החמצה ענקית של גלבאן ומזל גדול לקרית שמונה.

דקה 90: גול! איזו דרמה במושבה. דויד מנגה החזיר את היתרון לאורחים. החלוץ עבר שחקן הגנה ובעט כדור שטוח ומדויק מ-20 מטרים. צחי גיגי נגע בכדור אך לא הצליח להדוף. 2:3 לקרית שמונה.

דקה 90+3: גול! מכבי פ"ת משווה ממש עם השריקה לסיום! פדרו גלבאן הרים כדור חופשי מ-40 מטרים, ניצן דמארי הבלם עלה מעל כולם ונגח לרשת. 3:3 מדהים בסיום.

רוג'רס קולה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מתחיל להתאקלם. רוג'רס קולה/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, זיטו (גידי קניוק, 30), מרואן קבהא, דיא סבע, לידור כהן (אלרואי כהן, 70), פדרו גלבאן, ויקטור מרעי (רועי דיין, 81).

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, אחמד עאבד (רועי קהת, 63), דויד מנגה, אופיר מזרחי (יואל צ'חנוביץ', 84), רוג'רס קולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully